povestea artvisiona

POVESTEA ARTVISIONA

Se spune ca nu poti cladi un viitor solid, daca nu-ti onorezi trecutul, iar a-ti cunoaste radacinile face parte din procesul descoperirii de sine.In arborele genealogic al fondatoarei Artvisiona, Simona Buzatu, undeva chiar aproape de baza, l-a descoperit pe marele Constantin Tanase, iar aceasta descoperire spune multe. Vorbeste, in primul rand, despre curajul stramosilor sai de a fi deschizatori de drumuri in vremuri in care putini isi luau inima in dinti sa faca un pas in fata.

Asa se explica cum Simona este unul dintre primii freelanceri din Romania. A inceput in 2003, intr-o perioada in care majoritatea cautau stabilitatea si siguranta unui contract de munca. A indraznit sa se aventureze intr-o piata in care nu era usor sa se integreze importanta comunicarii de brand. Mai departe, vorbeste despre spiritul antreprenorial mereu viu in familia ei. In „portofoliul” stramosilor sai gasesti multe tipuri de afaceri. Cea mai veche descoperita, dar si cea mai interesanta este o mina de sare si o fabrica de pungi din hartie in care se ambala sarea extrasa, din zona Calimanesti, in jurul anului 1920.

Felul in care stramosii sai au ales sa-si traiasca viata si-a pus o mare amprenta asupra ei. I-a oferit ambitia de a se ridica si de a face lucruri importante pentru oameni, dar si un simt artistic si o intelegere profunda a celor care aleg sa construiasca lucruri de durata pe cont propriu. Parintii sai, la randul lor, au pus pe picioare afaceri in domenii diverse, pornind de la o revista locala, o fabrica de mezeluri si o agentie imobiliara, una dintre primele agentii din Bucuresti, deschisa imediat dupa Revolutie. Au indraznit astfel sa viseze si sa deschida drumurile si pentru alti oameni care au vrut sa vada ce se afla mai departe de granite.

Simona a crescut intr-o familie de oameni cu mare incredere in visele si puterea lor. Asa se face ca, din anul 2003 si pana acum, a lucrat impreuna cu echipa sa, la cateva sute de proiecte pe care le-a sprijinit sa se contureze si sa se dezvolte cu succes.

Studioul de creatie Artvisiona a fost creat din respect pentru radacini. De aceea, urmam viziunea Simonei si ne adresam antreprenorilor de pretutindeni pentru a-i ajuta sa-si atinga potentialul maxim in afaceri.

NOI SUNTEM

valori de brand

EDUCATORI

Comunicam clar, scurt, rapid si eficient din respect pentru tine si nevoile tale.

valori de brand

CURAJOSI

Desi fiecare dintre noi are o specializare in domeniul sau de activitate, credem ca diplomele si trofeele sunt lucruri care apartin trecutului.  

Valorile actuale sunt adaptabilitatea, intelegerea si aplicarea informatiilor valoroase pentru a reusi sa creezi branduri de exceptie, durabile si memorabile. Artvisiona pune accent pe autodidacticism.

Fiecare proiect este un nou concurs, o noua provocare. De aceea, cel mai mare trofeu pe care-l putem castiga este succesul afacerii tale!

valori brand

LIBERI IN GANDIRE

Cel mai mult ne plac proiectele din industrii noi sau segmente din piata pentru care n-am mai lucrat. Acestea sunt proiectele unde reusim cel mai bine sa facem performanta, pentru ca procesul de strategie si dezvoltare de brand este intens, si de fiecare data gasim mixul de solutii unice, fara sa aplicam retete aplicate anterior.

valori brand

PASIONATI

Am fost suficient de norocosi incat sa facem parte dintre putinii oameni care s-au indragostit de meseria lor. Iubim cu devotament brandurile pe care le dezvoltam si, in extensie, clientii acestor afaceri, care ne devin pe parcurs parteneri de cursa lunga si, destul de des, prieteni.

valori brand

PROFESIONISTI

Beneficiem de colaboratori specializati care locuiesc in toata lumea. Ne apropie si ne uneste pasiunea pentru cunoastere, tehnologie, performanta si credinta in lucrul bine facut, de la inceput pana la sfarsit, fara exceptie.

valori de brand

CREATIVI RATIONAL

Suntem creativi, dar, in primul rand, suntem persoane care pun accent pe logica si utilitate, pentru a ne asigura ca proiectul pe care-l dezvoltam nu va fi doar deosebit de frumos, ci si eficient. Garantam soltii creative, dar rationale.

NE RECOMANDA
COMPANII SI SOLOPRENORI