CATEVA EXEMPLE
DESIGN DE LOGO
realizate de Artvisiona

In functie de complexitate, un design de logo poate dura intre 7-14 zile, insa acesta face parte din procesul de branding, care dureaza intre 5 - 10 saptamani.

Orice proiect de brand sau rebrand pe care-l realizam incepe cu strategia de brand. Acest proces, pe care-l parcurgem impreuna, ne ajuta sa stabilim directia si modul in care trebuie sa arate toata identitatea vizuala si verbala a brandului tau pentru ca intelegem, in primul rand, targetul. 

Pretul pentru un design de logo poate fi stabilit numai dupa o discutie de minim 30 de minute despre proiectul tau. Designul de logo face parte dintr-un proces complex de dezvoltare a brandului tau. Completeaza formularul de la pagina “INVESTESTE” si vei fi contactat in cel mai scurt timp posibil.

NE RECOMANDA
COMPANII SI SOLOPRENORI

Un design de logo trebuie sa fie simplu

Un design de logo simplu permite recunoasterea usoara si il face adaptabil si memorabila. Un logo bun prezinta ceva unic fara sa fie incarcata vizual.

Un design de logo reusit trebuie sa fie memorabil

Imediat dupa principiul simplitatii, urmeaza memorabilitatea. Un design de logo eficient trebuie sa fie memorabil, si acest lucru se realizeaza daca un logo se pastreaza simplu si potrivit.

Un design de logo bun trebuie sa fie permanent

Un design de logo eficient trebuie sa fie permanent, adica trebuie sa suporte testul timpului.

Lasa trendurile in grija industriei de moda. Trendurile vin si pleaca, si cand ai in vedere sa schimbi o pereche de jeans, sau sa cumperi o rochie noua, este in regula, dar in ceea ce priveste identitatea brandului tau, longevitatea este cheia.

Un design de logo trebuie sa fie adaptabil

Un design de logo eficient ar trebui sa functioneze intr-o varietate de medii si aplicatii. Din acest motiv un logo trebuie conceput in format vector pentru a ne asigura ca putem sa o aducem la scara in functie de situatie.

Un logo trebuie sa poata functiona atat in format orizontal, cat si vertical.

Pentru a intelege ce este un logo, trebuie mai intai sa vedem la ce foloseste. Un logo identifica firma sau produsul prin utilizarea unui semn. Un logo rareori descrie o firma. Ceea ce inseamna un logo este mult mai important decat cum arata.

Pentru a ilustra acest concept , ganditi-va la logo-uri ca si cand ar fi oameni. Noi suntem identificati dupa nume si nu printr-o descriere confuza sau usor de uitat cum ar fi “fata blonda”. In acelasi fel un logo nu trebuie sa descrie ce face firma , ci mai degraba sa identifice firma in asa fel incat sa fie recunoscuta si memorabila . Numai dupa ce un logo devine familiar poate functiona in modul intentionat de noi , in acelasi fel in care noi trebuie sa invatam numele oamenilor pentru a-i identifica.

Logo-ul este utilizat de multi oameni, atat in cadrul companiei, cat si in exteriorul acesteia. Din acest motiv oricat de bine ar fi realizat un design de logo, fara un manual de identitate vizuala, care specifica clar regulile de folosire si situatiile de evitat, va fi in multe cazuri ineficient.

PACHETE COMPLETE DE BRANDING

Salut! Suntem agentia multimedia interactiva ARTVISIONA. Din 2003 oferim servicii complete pentru antreprenori in toate eforturile de marketing online si offline, imbinand tehnici traditionale si digitale de promovare si creatie de continut pentru afaceri locale si internationale, pornind cu strategie si design de brand, pana la consultanta si educatie in marketing.

agentie multimedia interactiva
agentie multimedia interactiva