Web design Black Friday 2017

 
Primul an in care febra Black Friday a cuprins Romania a fost 2011. Desi astazi este un trend care a reusit sa dilate timpul, caci acea „Vinere Neagra” s-a transformat nu de putine ori in „Saptamana Neagra”, „traditia” Black Friday este, asadar, foarte tanara. Ceea ce nu a impiedicat-o insa sa evolueze spectaculos. In 2011, mesajul a fost unul simplu si la obiect: „Inspirați de un concept american, câteva magazine online românești oferă reduceri impresionante la mai multe produse electronice”.

De atunci si pana acum, interesul consumatorilor dar si intelegerea strategiei de vanzari au tot crescut de la an la an. Este un fenomen fascinant, pe care poti sa-l analizazi din multe unghiuri: target, vanzari, mesaj, canale de promovare, dar si web design. Astfel, anual am putut sa admiram „parada” creatiilor din ce in ce mai inspirate (practic, variatiuni pe aceeasi tema, pastrandu-se in majoritatea cazurilor elementul comun – fondul negu) ale magazinelor intrate in cursa de reduceri si vanzari.

Indiferent daca ai optat pentru a cumpara in perioada marilor reduceri sau doar ai referat sa stai pe margine si sa analizezi din exterior fenomenul, am alcatuit pentru tine o galerie a creativelor „Black Friday” din acest an.

 


simona buzatu
Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii „BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding“ si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta si coaching de 30 de minute.