Optimizare locala pentru website-ul tau.

 
googlemaps

Daca esti proprietarul unei companii locale si vrei o pozitie in termeni locali, este foarte important sa incluzi denumirea companiei, numarul de telefon si adresa undeva pe site. Poti sa le pui in header, sidebar sau footer. Nu prea conteaza unde este atata timp cat este acolo. Motoarele de cautare cauta aceste informatii si le folosesc in profile locale, cum ar fi pe Google Places sau Yelp.

Google foloseste foarte mult acum date ale companiilor locale, ca semnal de pozitie in rezultatele lor de cautare. Daca vrei sa mergi un pas mai departe, cere designerului tau sa includa informatiile despre compania ta intr-un microformat, cum ar fi un hCard. Poti sa afli mai multe despre microformate de la Google Webmaster Central.  


demo1
demo2

Artvisiona este studioul de branding, rebranding, marketing si creatie de continut pentru web, print, radio si tv. Din 2003 oferim servicii complete pentru companii si soloprenori din toata lumea.
✨ De la idee la business. Constructie, comunicare si promovare de brand pentru orice stadiu al afacerii: start-up, repozitionare, scalare, revitalizare;
✨ Strategie de brand si marketing;
✨ Creatie de continut premium pentru mediul online si offline.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta de 15 minute.