Competitia "Vreau sigla pentru echipa mea"

 
prosport

Ieri am fost contactata de Sorina Opriţescu, jurnalist Pro Sport pentru a oferi cateva sfaturi celor care intra in competitia “Vreau sigla pentru echipa mea”. Sursa: http://tinyurl.com/ntngwxb

Multimedia designer-ul Simona Buzatu, de la artvisiona.ro, a răspuns prompt întrebării “Ce face o siglă să fie bună? şi a oferit câteva sfaturi pentru cei care vor ca echipa lor favorită să aibă din nou identitate, alăturându-se campaniei iniţiate de ProSport: “O siglă eficientă trebuie să urmeze cinci principii de bază: să fie simplă, memorabilă, permanentă, adaptabilă şi potrivită. O siglă simplă permite recunoaşterea uşoară şi o face adaptabilă şi memorabilă. O siglă permanentă înseamnă că nu urmează un trend în design şi poate fi folosită şi 50 de ani de acum înainte. Iar o siglă potrivită se referă la folosirea unor culori sau forme care să te ducă cu gândul la domeniul de activitate, în acest caz la sport.

Siglele bune prezintă ceva unic fără să fie încărcate (vezi Nike, Coca-Cola, IBM). Designul de siglă urmăreşte recunoaştere imediată, transmitere de încredere, admiraţie, loialitate şi o superirotate evidentă. Am un sfat: pentru a reuşi un astfel de design trebuie să foloseşti puţine forme geometrice, un singur font şi maximum trei culori. Şi nu uitaţi, sigla trebuie să fie diferită faţă de restul de acest fel ale celorlalte cluburi sportive”.

sfaturi sigla    


demo1
demo2

Artvisiona este studioul de branding, rebranding, marketing si creatie de continut pentru web, print, radio si tv. Din 2003 oferim servicii complete pentru companii si soloprenori din toata lumea.
✨ De la idee la business. Constructie, comunicare si promovare de brand pentru orice stadiu al afacerii: start-up, repozitionare, scalare, revitalizare;
✨ Strategie de brand si marketing;
✨ Creatie de continut premium pentru mediul online si offline.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta de 15 minute.