Testimoniale

 
sellClientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Aprecieri din partea clientilor asupra proiectelor, dar si a rezultatelor obtinute. Aceste recomandari sunt reale si se pot verifica.
client1“Lucrez de mult timp in Austria si, dupa o indelungata si fructuoasa cariera in banking, m-am hotarat sa-mi lansez propria afacere in consultanta. Cautasem mult timp un webdesigner care sa-mi realizeze siteul si, desi mi-au fost recomandati cativa profesionisti, ceva m-a impiedicat sa incep colaborarea. Nu eram pregatita, dar nu stiam exact ce-mi lipseste. Asa am ajuns pe site-ul Artvisiona care mi-a atras atentia prin oferta « strategie de brand ». Abia atunci am realizat ca exact de asta aveam nevoie inainte de toate !

Ca doar cu o strategie inchegata si un brand unic pot avea succes. A urmat primul contact cu echipa Artvisiona care mi-au facut impresia ca sunt experti dedicati, seriosi si simpatici care ma vor conduce spre rezultatul dorit de mine. Simona are capacitatea de a intelege businessul si persoanele din spatele acestuia, asa incat brandul rezultat este autentic si unic.

M-a indrumat si ajutat in toate fazele proiectului pe parcursul catorva luni. Astfel am capatat claritatea si siguranta de care aveam nevoie pentru a-mi atrage exact clientii doriti. A fost deosebit de important faptul ca echipa Artvisiona ofera absolut toate serviciile necesare: strategie de brand, numire, creatie de sigla, manual de identitate, web design si programare, comunicare de brand, dar cel mai important consultanta pentru toti pasii. Aceasta organizare mi-a usurat mult munca si m-a ajutat sa avansez cu proiectele mele.

Sa formezi un brand pentru o tara straina, intr-o limba absolut necunoscuta, este un act de curaj care presupune multa munca in plus. Echipa Artvisiona a transformat acest handicap in avantaj. Este pentru mine o mare realizare personala si o satisfactie de cate ori pot sa spun – si am ocazia sa o spun in fiecare zi – ca brandul meu este 100% fabricat in Romania. In continuare, voi colabora cu Artvisiona pentru tot ce inseamna dezvoltarea brandului Growmind, pentru ca vad in aceasta echipa un partener de cursa lunga.

Recomand Artvisiona tuturor celor care vor sa-si creasca businessul ! Indiferent ca incepeti de la zero sau sunteti deja pe drum, Simona va ajuta sa va remarcati fata de concurenta si aceasta reprezinta un enorm castig.”

Raluca Ionescu,
Growmind
client1“Suntem o companie in continua dezvoltare. Ne dorim sa oferim produse de calitate si sa cucerim o piata noua, iar acest lucru se poate face doar daca avem alaturi profesionisti. Am constientizat inca de la inceput cat de importanta este strategia coerenta de brand si de aceea am apelat la echipa Artvisiona.

Lucram impreuna de multi ani. Ei sunt departamentul nostru de marketing externalizat, cei care au grija ca noutatile despre produsele si serviciile noastre sa ajunga imediat la public, prin actualizarea site-ului, dar si prin promovarea pe retelele de socializare sau prin articole pe blog. Ne sunt intotdeauna alaturi si vin cu solutii creative de promovare si de PR care ne ajuta sa ne diferentiem de concurenta.

Specialistii Artvisiona ne-au ajutat sa realizam auditul de brand care ne-a identificat punctele forte si punctele slabe. Pornind de la acest audit, au venit cu o strategie de brand pentru Premier Catering care sa ne sustina sa facem si urmatorul pas pe o noua piata, in zona de cofetarie si patiserie.”

Andreea Vasilescu,
Premier Catering
client1“Am contactat echipa Artvisiona pentru ca aveam un produs care trebuia integrat in stategia de vanzare specifica siteului Amazon. Aveam nevoie de o strategie de brand puternica si de profesionisti care sa ma ghideze in acest proces pentru a reusi sa concurez intr-o piata asa de aglomerata.

Impreuna cu ei, am parcurs toate etapele dezvoltarii unui brand, incepand de la evaluarea planului de afaceri existent si pana la construirea unei strategii coerente de brand. Am trecut printr-un proces interesant din care am invatat multe lucruri despre catergoria de produse, lucruri pe care nu as fi avut cum sa le descopar de unul singur.

Am inteles cat de importanta este strategia de brand pentru succesul afacerii. Datorita acesteia, am reusit sa definesc avantajele competitive ale categoriei de produse pe care il ofer. De la echipa Artvisiona, am primit si o serie de solutii creative, dar realiste, de comunicare a brandului.”

Igor Reu,
Quintessy
client1“Este o placere pentru mine sa o recomand personal pe Simona Buzatu ca profesionist adevarat, o persoana care stie sa asculte, invata repede si este model de seriozitate si angajament pentru termene de livrare. In calitatea mea de Director de Marketing al Centrului National Media, unul dintre cele mai mari conglomerate de media din Romania, am dedicat o atentie speciala activitatilor de reinnoire a brandului, dezvoltate in paralel de Compania britanica Kemistry si echipa noastra de directori artistici, in cadrul careia Simona a fost un membru foarte important.

Am fost impresionat de faptul ca Simona a lucrat la acelasi nivel cu directorii artistici britanici. Si mai mult decat atat, ea si-a asumat responsabilitatea de a formula propuneri proprii, care s-au dovedit a fi cel putin egale ca si concept si executie cu propunerile prezentate de Kemistry. Din acel moment i-am incredintat Simonei proiecte din ce in ce mai multe si mai complexe iar ea le-a onorat stralucit de fiecare data. Din acest motiv am colaborat cu Simona dupa ce a parasit NMC si inca pastrez numarul ei de telefon in topul listei de designeri cu care colaborez.”

Calin Georgescu,
Director de Marketing:
Centrul National Media
client3 “Sunt antreprenor in businessul sportiv de peste 10 ani si pot spune ca intilnirea cu Simona a fost trecerea de la Liga 1 la Champions League, in domeniul strategiei de brand. Simona este un profesionist cu har si un excelent consultant de business. Viziune, argument si coerenta – iata ce am descoperit la Simona, pe timpul dezvoltarii proiectelor. Campion Sports & Media si Magic Ads. Si daca Simona a reusit in “sport”, aparent un domeniu dificil pentru femei, sunt sigur ca va reusit in orice.”

Gabriel Gurita,
Director General:
Campion Sport & Media
client4“Am ajuns la Artvisiona cautand pe internet un dezvoltator pentru realizarea brandului si a magazinului Lavandine. Colaborarea pe toate caile: e-mail/telefon, a fost impecabila pe tot parcursul derularii proiectului, desi locuim la sute de km distanta si nu ne-am intalnit niciodata.

Inca de la primul apel telefonic, Simona mi-a inspirat incredere, in spatele vocii calde si ferme am simtit un profesionist in mana caruia imi pot incredinta viitorul afacerii mele. Si nu numai ca nu m-am inselat dar, forma finala a proiectului mi-a depasit asteptarile si primesc doar feedback-uri pozitive de la vizitatori.”

Claudia Bulai
Lavandine.ro
client5 “Totul a inceput acum cativa ani cand am vazut videoclipul ”Zece” al lui Florin Chilian. M-a impresionat creativitatea si calitatea videoclipului dar am fost si mai surprinsa sa aflu ca era realizat de romani.Asa am ajuns sa descopar Artvisiona.

Aveam de realizat un proiect de design de ambalaj pentru firma romanesca Cafea Fortuna. Imi trebuiau mai multe oferte de pret. Le-am cerut la firme mari si premiate mai intai. Dar designul ambalajelor din portofoliul lor nu-mi spunea nimic. Erau corecte dar fade. Asa a inceput colaborarea cu Simona. Imi place profesionalismul, seriozitatea si promptitudinea cu care se ocupa de proiecte. Rezultand creatii unice, care-ti plac din prima pentru ca sunt realizate cu mult simt estetic, armonie si echilibru. Reflecta talentul, cultura si munca multa din spate.”

Coordonator proiect,
Magda Culcea:
Cafea Fortuna
client10 “Mi-am dorit ca imaginea agentiei noastre de traduceri online sa defineasca intocmai ceea ce ne doream de la acest proiect. Colaborarea cu Simona si echipa Artvisiona a reprezentat cea mai buna alegere in materie de branding. Pe parcursul derularii proiectului a dat dovada de multa creativitate, simt artistic si talent, la care s-au adaugat seriozitatea, profesionalismul, transparenta si comunicarea eficienta.

A fost o adevarata placere sa colaboram impreuna iar rezultatul a fost unul peste masura asteptarilor noastre.”

Anca Puchete,
General Manager:
Tradoteca.ro
client11 “Proiectul pe care l-am lucrat cu Artvisiona a decurs conform planului initial, fara intarzieri si probleme. Chiar daca suntem din alt oras am lucrat online perfect. Este primul proiect online care nu ne-a stresat, ba din contra ne-a facut placere sa colaboram pentru ca sunt persoane serioase.”

Suciu Ioana,
Simar-Prod
client15

Dintr-un mail recent: “Iti scriu doar ca sa-ti spun ca si dupa 2 ani de la colaboararea noastra, inca imi place foarte, foarte tare ce-ai facut pentru noi.
Spor in toate !”

Oliver Sterian,
General Manager:
The Candy Shop
client18 „Dupa ani si ani, vorba cantecului, s-a intamplat sa am din nou nevoie de o identitate vizuala, pentru un nou proiect. Asa ca n-am stat pe ganduri, am sunat-o pe Simona, nu ne auzisem de ceva vreme. A urmat o discutie, i-am explicat detaliile despre noul meu proiect, am bifat formularul de cerere oferta cele necesare si spor la treaba. Fac o paranteza si iti zic ca e tare bine ca atunci cand apare o astfel de nevoie sa stii din start ca ai cu cine. Adica nu stai sa cauti pe internet sau mai stiu eu pe unde. E tare, tare bine sa ai colaboratori seriosi cu care stii ca mergi la sigur si nu pierzi vremea, macar de as avea asa pentru toate !

Apoi …trec cateva zile si vin propunerile pentru sigla intr-o dimineata. Iar fac o paranteza, aveam in cap cu totul altceva, adica niciuna din variantele propuse de Simona nu se potrivea cu ce minuni imi imaginam eu. I-am si zis in clipa aceea, ca m-a dat cu capul de toti peretii si ca am nevoie de cateva ore sa-mi revin. In cele cateva ore, nu m-am dus pana la urma pe malul Somesului sa vad cum curgea apa asa cum ii spusesem ei, ci am contemplat indelung creatiile si am ales una din cele trei variante. I-am comunicat Simonei pe sfarsit de zi cu care din cele trei variante mergem inainte, ea fiind putin mirata de cat de repede m-am decis.

Si doamne bine am facut, pentru ca in zilele urmatoare si pe măsura ce manualul de identitate vizuala prindea contur, incepea sa-mi placa tot mai mult. De la zi la zi, tot mai mult si s-a alaturat si sloganul, au aparut si primele imagini aplicate, si de la zi la zi imi placea tot mai mult. E cam ca si cand ti se naste copilul. In prima zi, te uiti la el ca la ceva nou. Poate iti seamana, poate nu-ti seamana, dar e dragut si parca totusi trebuie sa treaca cateva zile pana să-ti dai seama ca nu e un străin, ca e pe bune al tau, ca apoi sa-l poti iubi neconditionat. Si asta s-a intamplat. Iar acum sunt tare mandru de manualul meu de identitate vizuala.

Am si intrebat-o pe Simona cum face asta. Nu stiu daca a inteles exact la ce ma refeream dar tie cel care citesti acum aici pot sa-ti spun doar atat: daca apelezi intr-o zi la Artvisiona pentru oricare dintre serviciile lor, da-le mana libera si lasa-i pe oameni sa-si faca treaba, pentru ca sunt foarte buni. Foarte, foarte buni ! Mulțumesc Simona și succes în continuare ! ”

Dresoru’ de stiuci,
fanaticlures.ro
client15 Am colaborat cu Artvisiona in cadrul repozitionarii noastre pe piata franceza. Aceasta colaborare a reprezentat o schimbare de directie in dezvoltarea brandului Tasso. Am inteles ca o strategie de rebranding era primul pas pe care trebuia sa il facem. Aceasta strategie a fost decisiva pentru a ne asigura ca dezvoltarea brandului este una de succes. Strategia de brand si redesignul identitatii vizuale au fost completate cu strategia de comunicare, in mod special pozitionarea noastra pe retelele de socializare.

In plus, cu Artvisiona am definit care este misiunea, viziunea si valorile Tasso, discursul antreprenorial si povestea brandului. Am folosit cu succes toate aceste noi elemente in cadrul prezentei noastre la Paris Retail Week 2018.


AFLA MAI MULT