intelegerea publicului
testimoniale artvisiona

Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga!

De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.

Confucius spunea: "Daca iti place ceea ce faci, nu vei munci nicio singura zi din viata ta."

Am fost suficient de norocosi, incat sa facem parte din putinii oameni care s-au indragostit de meseria lor. Iubim cu devotament proiectele pe care le concepem, si in extensie, clientii acestor afaceri, care ne devin pe parcurs parteneri de cursa lunga si, destul de des, prieteni

"Am fost impresionat de faptul ca Simona a lucrat la acelasi nivel cu directorii artistici britanici."

Calin Georgescu
Director de Marketing la Centrul National Media

"Este o placere pentru mine sa o recomand personal pe Simona Buzatu ca profesionist adevarat, o persoana care stie sa asculte, invata repede si este model de seriozitate si angajament pentru termene de livrare. In calitatea mea de Director de Marketing al Centrului National Media, unul dintre cele mai mari conglomerate de media din Romania, am dedicat o atentie speciala activitatilor de reinnoire a brandului, dezvoltate in paralel de Compania britanica Kemistry si echipa noastra de directori artistici, in cadrul careia Simona a fost un membru foarte important.

Am fost impresionat de faptul ca Simona a lucrat la acelasi nivel cu directorii artistici britanici. Si mai mult decat atat, ea si-a asumat responsabilitatea de a formula propuneri proprii, care s-au dovedit a fi cel putin egale ca si concept si executie cu propunerile prezentate de Kemistry. Din acel moment i-am incredintat Simonei proiecte din ce in ce mai multe si mai complexe iar ea le-a onorat stralucit de fiecare data. Din acest motiv am colaborat cu Simona dupa ce a parasit NMC si inca pastrez numarul ei de telefon in topul listei de designeri cu care colaborez.”

"Artvisiona ofera absolut toate serviciile necesare pentru branding"

Raluca Ionescu
Coaching de negociere
Growmind

growmind raluca ionescu"Lucrez de mult timp in Austria si, dupa o indelungata si fructuoasa cariera in banking, m-am hotarat sa-mi lansez propria afacere in consultanta. Cautasem mult timp un web designer care sa-mi realizeze site-ul si, desi mi-au fost recomandati cativa profesionisti, ceva m-a impiedicat sa incep colaborarea. Nu eram pregatita, dar nu stiam exact ce-mi lipseste. Asa am ajuns pe site-ul Artvisiona care mi-a atras atentia prin oferta « strategie de brand ». Abia atunci am realizat ca exact de asta aveam nevoie inainte de toate !

Ca doar cu o strategie inchegata si un brand unic pot avea succes. A urmat primul contact cu echipa Artvisiona care mi-au facut impresia ca sunt experti dedicati, seriosi si simpatici care ma vor conduce spre rezultatul dorit de mine. Simona are capacitatea de a intelege businessul si persoanele din spatele acestuia, asa incat brandul rezultat este autentic si unic.

M-a indrumat si ajutat in toate fazele proiectului pe parcursul a catorva luni. Astfel am capatat claritatea si siguranta de care aveam nevoie pentru a-mi atrage exact clientii doriti.

A fost deosebit de important faptul ca echipa Artvisiona ofera absolut toate serviciile necesare, de la strategie de brand, numire, creatie de sigla, manual de identitate, web design si programare, comunicare de brand, dar cel mai important, consultanta pentru toti pasii. Aceasta organizare mi-a usurat mult munca si m-a ajutat sa avansez cu proiectele mele.

Sa formezi un brand pentru o tara straina, intr-o limba absolut necunoscuta, este un act de curaj care presupune multa munca in plus. Echipa Artvisiona a transformat acest handicap in avantaj.

Este pentru mine o mare realizare personala si o satisfactie de cate ori pot sa spun – si am ocazia sa o spun in fiecare zi – ca brandul meu este 100% fabricat in Romania. In continuare, voi colabora cu Artvisiona pentru tot ce inseamna dezvoltarea brandului Growmind, pentru ca vad in aceasta echipa un partener de cursa lunga.

Recomand Artvisiona tuturor celor care vor sa-si creasca businessul ! Indiferent ca incepeti de la zero sau sunteti deja pe drum, Simona va ajuta sa va remarcati fata de concurenta si aceasta reprezinta un enorm castig.”

Gabriel Gurita
Director General la Campion Sport & Media

gabriel gurita"Sunt antreprenor in businessul sportiv de peste 10 ani si pot spune ca intilnirea cu Simona a fost trecerea de la Liga 1 la Champions League, in domeniul strategiei de brand. Simona este un profesionist cu har si un excelent consultant de business. Viziune, argument si coerenta – iata ce am descoperit la Simona, pe timpul dezvoltarii proiectelor Campion Sports & Media si Magic Ads. Si daca Simona a reusit in “sport”, aparent un domeniu dificil pentru femei, sunt sigur ca va reusit in orice.”

"Forma finala a proiectului mi-a depasit asteptarile"

Claudia Bulai
Euflora.ro

"Am ajuns la Artvisiona cautand pe internet un dezvoltator pentru a crea un brand. Colaborarea pe toate caile: e-mail, telefon, a fost impecabila pe tot parcursul derularii proiectului, si dupa aceea, desi locuim la sute de km distanta si nu ne-am intalnit niciodata in persoana.

Inca de la primul apel telefonic, Simona mi-a inspirat incredere, in spatele vocii calde si ferme am simtit un profesionist in mana caruia imi pot incredinta viitorul afacerii mele. Si nu numai ca nu m-am inselat, dar forma finala a proiectului mi-a depasit asteptarile si primesc doar feedback-uri pozitive de la clienti.

Intre timp am dezvoltat cu Artvisiona mai multe proiecte pentru cosmeticele handmade pe care le realizez. Ultimul dintre ele fiind Euflora, unde Simona si echipa ei, cu mult har, au realizat sigla, identitatea vizuala, site-ul e-commerce si partea de optimizare pentru motoarele de cautare.”

"Creatii unice, care-ti plac din prima, realizatecu mult simt estetic, armonie si echilibru, dar si cu originalitate"

Magda Culcea
Cafea Fortuna

"Am aflat de Artvisiona acum cativa ani, cand am vazut videoclipul ”Zece” al lui Florin Chilian si am inteles ca unul dintre creatori este Simona. M-a impresionat creativitatea si calitatea videoclipului, dar am fost si mai surprinsa sa aflu ca era realizat de romani.

Aveam de realizat un proiect de design de ambalaj pentru toata gama de produse, cafea ambalata, a brandului Cafea Fortuna. Imi trebuiau mai multe oferte de pret. Le-am cerut la agentiile mari si premiate mai intai, dar designul ambalajelor din portofoliul lor nu-mi spunea nimic. Erau corecte, dar fade, cumva foarte asemanatoare intre ele. Asa a inceput colaborarea cu Simona. Imi place profesionalismul, seriozitatea si promptitudinea cu care se ocupa de proiecte. Rezultand creatii unice, care-ti plac din prima pentru ca sunt realizate cu mult simt estetic, armonie si echilibru, dar si cu originalitate. Reflecta talentul, cultura si munca multa din spate.”

"O strategie de rebranding era primul pas pe care trebuia sa il facem"

Tasso

"Am colaborat cu Artvisiona in cadrul repozitionarii noastre pe piata franceza. Aceasta colaborare a reprezentat o schimbare de directie in dezvoltarea brandului Tasso. Am inteles ca o strategie de rebranding era primul pas pe care trebuia sa il facem. Aceasta strategie a fost decisiva pentru a ne asigura ca dezvoltarea brandului este una de succes. Strategia de brand si redesignul identitatii vizuale au fost completate cu strategia de comunicare, in mod special pozitionarea noastra pe retelele de socializare.

In plus, cu Artvisiona am definit care este misiunea, viziunea si valorile Tasso, discursul antreprenorial si povestea brandului. Am folosit cu succes toate aceste noi elemente in cadrul prezentei noastre la Paris Retail Week 2018.”

"E tare bine sa ai colaboratori seriosi, macar de as avea asa pentru toate!"

Dresorul de stiuci
Fanaticlures.ro

"Dupa ani si ani, vorba cantecului, s-a intamplat sa am din nou nevoie de o identitate vizuala, pentru un alt proiect. Asa ca n-am stat pe ganduri, am sunat-o pe Simona, nu ne auzisem de ceva vreme. A urmat o discutie, i-am explicat detaliile, am bifat formularul de cerere oferta cu cele necesare si spor la treaba. Fac o paranteza si iti zic ca e tare bine ca atunci cand apare o astfel de nevoie sa stii din start ca ai cu cine. Adica nu stai sa cauti pe internet sau mai stiu eu pe unde. E tare, tare bine sa ai colaboratori seriosi cu care stii ca mergi la sigur si nu pierzi vremea, macar de as avea asa pentru toate!

Trec cateva zile si vin propunerile pentru sigla intr-o dimineata. Iar fac o paranteza, aveam in cap cu totul altceva, adica niciuna din variantele propuse de Simona nu se potrivea cu ce minuni imi imaginam. Am ales una dintre cele 3 variante propuse. In zilele urmatoare, si pe măsura ce manualul de identitate vizuala prindea contur, incepea sa-mi placa tot mai mult. De la zi la zi, tot mai mult si s-a alaturat si sloganul. E cam atunci cand se naste copilul. In prima zi, te uiti la el ca la ceva nou. Poate iti seamana, poate nu-ti seamana, dar e dragut si parca totusi trebuie sa treaca cateva zile pana să-ti dai seama ca nu e un străin, ca e pe bune al tau, ca apoi sa-l poti iubi neconditionat. Si asta s-a intamplat. Iar acum sunt tare mandru de noul brand.

Am si intrebat-o pe Simona cum face asta. Nu stiu daca a inteles exact la ce ma refeream, dar tie cel care citesti acum aici pot sa-ti spun doar atat: daca apelezi intr-o zi la Artvisiona pentru oricare dintre serviciile lor, da-le mana libera si lasa-i pe oameni sa-si faca treaba, pentru ca sunt foarte buni. Foarte, foarte buni!

"Aveam un produs care trebuia integrat in stategia de vanzare specifica siteului Amazon. De la echipa Artvisiona, am primit o serie de solutii creative, dar realiste."

Igor Reu
Quintessy

"Am contactat echipa Artvisiona pentru ca aveam un produs care trebuia integrat in stategia de vanzare specifica siteului Amazon. Aveam nevoie de o strategie de brand puternica si de profesionisti care sa ma ghideze in acest proces pentru a reusi sa concurez intr-o piata asa de aglomerata.

Impreuna cu ei, am parcurs toate etapele dezvoltarii unui brand, incepand de la evaluarea planului de afaceri existent si pana la construirea unei strategii coerente de brand. Am trecut printr-un proces interesant din care am invatat multe lucruri despre catergoria de produse, lucruri pe care nu as fi avut cum sa le descopar de unul singur.

Am inteles cat de importanta este strategia de brand pentru succesul afacerii. Datorita acesteia, am reusit sa definesc avantajele competitive ale categoriei de produse pe care il ofer. De la echipa Artvisiona, am primit si o serie de solutii creative, dar realiste, de comunicare a brandului si marketing online, impreuna cu strategia de brand.”

"Ei sunt departamentul nostru de marketing externalizat"

Andreea Vasilescu
Premier Catering

"Suntem o companie in continua dezvoltare. Ne dorim sa oferim produse de calitate si sa cucerim o piata noua, iar acest lucru se poate face doar daca avem alaturi profesionisti. Am constientizat inca de la inceput cat de importanta este strategia coerenta de brand si de aceea am apelat la echipa Artvisiona.

Lucram impreuna de multi ani. Ei sunt departamentul nostru de marketing externalizat, cei care au grija ca noutatile despre produsele si serviciile noastre sa ajunga imediat la public, prin actualizarea site-ului, dar si prin promovarea pe retelele de socializare si prin articole pe blog. Ne sunt intotdeauna alaturi si vin cu solutii creative de promovare si de PR care ne ajuta sa ne diferentiem de concurenta.

Specialistii Artvisiona, si in special Simona, ne-au ajutat sa realizam auditul de brand care ne-a identificat punctele forte si punctele mai putin bune. Pornind de la acest audit, au venit cu o strategie de brand pentru Premier Catering care sa ne sustina in eforturile de branding si extinderea serviciilor pe un nou segment in piata, in zona de cofetarie si patiserie.”