Universul Sacru

 
 
banner identitate vizuala carte de vizita decupata
Client: UNIVERSUL SACRU
Tip afacere: cursuri dezvoltare personala

Firma UNIVERSUL SACRU realizeaza cursuri la baza carora se afla conceptul si tehnica de meditatie Merkaba, in conformitate cu cercetarile lui Drunvalo Melchizedek. Merkaba este considerata a fi cheia catre nivelurile superioare de constiinta. Unul dintre motivele principale pentru care cursantii apeleaza la UNIVERSUL SACRU este lipsa satisfactiei in profunzime pentru modul in care viata lor se desfasoara si convingerea ca aceste meditatii ii pot ajuta sa-si implineasca visurile.

Provocare
Cu toate ca firma se afla pe piata de cativa ani, nu avea o sigla profesionala, fara de care nu este posibila conturarea unei identitati vizuale recognoscibile, usor de retinut si care sa se identifice cu domeniul de activitate.

Solutie
Noua identitate porneste de la ideea de inceput, reprezentata prin „punct”. Acesta se regaseste in sigla de trei ori, in diferite ipostaze. Simbolul lunii si al soarelui, pe acelasi cerc, reprezinta un ciclu complet, repetativ, legand astfel meditatia de natura si spiritualitatea de elementele cosmice. Nu lipseste nici simbolul ochiului lui Dumnezeu, sau al treilea ochi, atat de intalnit in toate religiile.

Culorile alese – violet si verde – nu sunt nici ele intamplatoare. Violetul este culoarea misterului, a tainei, a transformarii, in timp ce verdele, opusul sau, este culoarea naturii, mediator intre rece si cald, culoarea sperantei si a reinvierii. Numele firmei – scris cu violet si verde – completeaza echilibrul siglei si datorita folosirii unui font cursiv. Restul materialelor corporative (cum ar fi cartile de vizita) sunt alcatuite din elemente ale siglei, ingenios repetate sau combinate (pentru a sugera subtil ideea de univers, nelimitat, infinit).

Servicii furnizate:
concept si design de brand

Un brand este de succes daca se conecteaza cu publicul la un nivel individual si cultural. Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa oferi beneficii rationale, cat si emotionale, iar intelegerea modului de gandire al clientilor tai este punctul nostru forte.

Lucram cu o gama variata de detinatori de brand, soloprenori si companii, care se adreseaza mediului B2B si B2C. Astfel iti putem oferi avantajul competitiv, ajutandu-te sa intelegi, pentru inceput, cum functioneaza strategia de afacere, brand si marketing, pentru a putea mai apoi, sa le construim, dezvoltam si implementam impreuna. Abilitatea de crea imediat conexiuni cu audienta ta nu a fost niciodata mai importanta ca acum !


NU EXISTA GLONT MAGIC !