Tup-Tup

 
 
banner pantofi copii sigla pantofi copii identitate vizuala produse copii identitate vizuala aplicata pe produs
Client: TUP-TUP
Tip afacere: producere si comercializare incaltaminte

Doua mamici de pitici s-au gandit sa sara in ajutor tuturor parintilor aflati in cautarea perechii de incaltaminte ideale pentru copii. Asa a luat nastere TUP-TUP, specializat in incaltaminte cu talpa moale, perfecta pentru copiii de toate varstele: de la primii pasi, pana la ultimul an de gradinita, ba chiar si pentru primii ani de scoala! Botoseii TUP-TUP sunt confectionati manual, in intregime din piele naturala, de cea mai buna calitate, ceea ce permite piciorului sa respire, fiind moale, dar, in acelasi timp, rezistenta. Este flexibila, dar botoseii nu le cad copiilor din picioare, fiind usor de incaltat si usor de intretinut. Sanatatea si confortul copiilor au, astfel, intotdeauna prioritate.

Provocare
Realizarea unei identitati vizuale convingatoare pentru un brand de nisa, cu produse de calitate premium si cu un public specific – parinti de copii mici –, un public cunoscut ca fiind selectiv si perfectionist.

Solutie
Conceptul creat reflecta copilaria in stare pura. Logoul este alcatuit din culori vesele, avand cate un botosel pentru fiecare gen (pentru baieti: albastru + bleu si pentru fate: roz + galben), suprapusi pe un font jucaus, care, impreuna cu numele TUP-TUP, sugereaza joaca, magie, voie buna, bucurie, si reflecta, in acelasi timp, tipul si nisa de business (incaltaminte pentru copii mici).

Restul materialelor de identitate aplicata sunt rezultatul unor combinatii inedite a diferite elemente si culori din logo cu imagini care surprind artistic copilaria (diferite modele de botosei TUP-TUP, talpite de copii sau copii jucandu-se etc), mentinand coerenta linia creativa si sugerand aceeasi atmosfera ludica.

Servicii furnizate:
concept si design de brand

Un brand este de succes daca se conecteaza cu publicul la un nivel individual si cultural. Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa oferi beneficii rationale, cat si emotionale, iar intelegerea modului de gandire al clientilor tai este punctul nostru forte.

Lucram cu o gama variata de detinatori de brand, soloprenori si companii, care se adreseaza mediului B2B si B2C. Astfel iti putem oferi avantajul competitiv, ajutandu-te sa intelegi, pentru inceput, cum functioneaza strategia de afacere, brand si marketing, pentru a putea mai apoi, sa le construim, dezvoltam si implementam impreuna. Abilitatea de crea imediat conexiuni cu audienta ta nu a fost niciodata mai importanta ca acum !



NU EXISTA GLONT MAGIC !