Tasso




In plus, cu Artvisiona am definit care este misiunea, viziunea si valorile Tasso, discursul antreprenorial si povestea brandului. Am folosit cu succes toate aceste noi elemente in cadrul prezentei noastre la Paris Retail Week 2018.
Client: Tasso
Tip afacere: Curierat cu bicicleta
Zona targetata: Franta
Provocare si solutie:
Tasso – un nume de renume. Simbolul ales isi are originea in stema familiei Tasso. Familia Tasso creeaza in Italia, în secolul al XIII-lea, primul serviciu postal si de livrare de marfuri. In secolul al XVI-lea, sistemul sau de transport se perfectioneaza si duce la crearea unui serviciu de transport postal european la Bruxelles. In secolul al XVII-lea, familia Tasso germanifica ce devine Thurn und Taxis – originea sistemului de transport de pasageri cu taxiul. De aici si pana la livrarea produselor cu bicicleta, a fost doar un pas.
Un brand cu un istoric atat de bogat si de intins pe mai multe secole avea nevoie de un rebranding pentru repozitionarea pe piata franceza pe masura – simplu, sobru, semnificativ, inconfundabil si greu de uitat, in deplin acord cu tipul de serviciu oferit – curierat cu bicicleta. Este vorba de un serviciu ecologic, fiind 100% prietenos cu mediul inconjurator, si, in acelasi timp, foarte rapid si eficient in marile aglomerari urbane, unde stationarea in trafic este mereu o problema.
Sigla – reprezentata de doua sageti stilizate, cu varful in sus – simbolizeaza continuitatea indiferent de obstacole, fara abatere de la drum, reusita. Galben (culoare solara, calda prin excelenta) face casa buna cu albastrul (culoare rece, asociata cu spiritualitatea si pacea interioara), conferind brandului identitate vizuala unica, fiind gandit de asa natura incat sa poata fi lesne observat si identificat chiar si atunci cand se afla in miscare.
Servicii furnizate:
Design de sigla
Identitate vizuala
Manual de brand
Tip afacere: Curierat cu bicicleta
Zona targetata: Franta
Provocare si solutie:
Tasso – un nume de renume. Simbolul ales isi are originea in stema familiei Tasso. Familia Tasso creeaza in Italia, în secolul al XIII-lea, primul serviciu postal si de livrare de marfuri. In secolul al XVI-lea, sistemul sau de transport se perfectioneaza si duce la crearea unui serviciu de transport postal european la Bruxelles. In secolul al XVII-lea, familia Tasso germanifica ce devine Thurn und Taxis – originea sistemului de transport de pasageri cu taxiul. De aici si pana la livrarea produselor cu bicicleta, a fost doar un pas.
Un brand cu un istoric atat de bogat si de intins pe mai multe secole avea nevoie de un rebranding pentru repozitionarea pe piata franceza pe masura – simplu, sobru, semnificativ, inconfundabil si greu de uitat, in deplin acord cu tipul de serviciu oferit – curierat cu bicicleta. Este vorba de un serviciu ecologic, fiind 100% prietenos cu mediul inconjurator, si, in acelasi timp, foarte rapid si eficient in marile aglomerari urbane, unde stationarea in trafic este mereu o problema.
Sigla – reprezentata de doua sageti stilizate, cu varful in sus – simbolizeaza continuitatea indiferent de obstacole, fara abatere de la drum, reusita. Galben (culoare solara, calda prin excelenta) face casa buna cu albastrul (culoare rece, asociata cu spiritualitatea si pacea interioara), conferind brandului identitate vizuala unica, fiind gandit de asa natura incat sa poata fi lesne observat si identificat chiar si atunci cand se afla in miscare.
Servicii furnizate:
Design de sigla
Identitate vizuala
Manual de brand


NU EXISTA GLONT MAGIC !
simona@artvisiona.ro +40721636921
Continutul afisat in siteul Artvisiona este inregistrat la ORDA si protejat de legea dreptului de autor, reglementat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Pentru detalii accesati Termeni si conditii | Politica de Confidentialitate (GDPR). Copyright © Artvisiona 2003 - 2021.