Tasso

 
 
tasso design stand expozitional design tricou cu logo
client15 Am colaborat cu Artvisiona in cadrul repozitionarii noastre pe piata franceza. Aceasta colaborare a reprezentat o schimbare de directie in dezvoltarea brandului Tasso. Am inteles ca o strategie de rebranding era primul pas pe care trebuia sa il facem. Aceasta strategie a fost decisiva pentru a ne asigura ca dezvoltarea brandului este una de succes. Strategia de brand si redesignul identitatii vizuale au fost completate cu strategia de comunicare, in mod special pozitionarea noastra pe retelele de socializare.

In plus, cu Artvisiona am definit care este misiunea, viziunea si valorile Tasso, discursul antreprenorial si povestea brandului. Am folosit cu succes toate aceste noi elemente in cadrul prezentei noastre la Paris Retail Week 2018.
Client: Tasso
Tip afacere: Curierat cu bicicleta
Zona targetata: Franta

Provocare si solutie:
Tasso – un nume de renume. Simbolul ales isi are originea in stema familiei Tasso. Familia Tasso creeaza in Italia, în secolul al XIII-lea, primul serviciu postal si de livrare de marfuri. In secolul al XVI-lea, sistemul sau de transport se perfectioneaza si duce la crearea unui serviciu de transport postal european la Bruxelles. In secolul al XVII-lea, familia Tasso germanifica ce devine Thurn und Taxis – originea sistemului de transport de pasageri cu taxiul. De aici si pana la livrarea produselor cu bicicleta, a fost doar un pas.

Un brand cu un istoric atat de bogat si de intins pe mai multe secole avea nevoie de un rebranding pentru repozitionarea pe piata franceza pe masura – simplu, sobru, semnificativ, inconfundabil si greu de uitat, in deplin acord cu tipul de serviciu oferit – curierat cu bicicleta. Este vorba de un serviciu ecologic, fiind 100% prietenos cu mediul inconjurator, si, in acelasi timp, foarte rapid si eficient in marile aglomerari urbane, unde stationarea in trafic este mereu o problema.

Sigla – reprezentata de doua sageti stilizate, cu varful in sus – simbolizeaza continuitatea indiferent de obstacole, fara abatere de la drum, reusita. Galben (culoare solara, calda prin excelenta) face casa buna cu albastrul (culoare rece, asociata cu spiritualitatea si pacea interioara), conferind brandului identitate vizuala unica, fiind gandit de asa natura incat sa poata fi lesne observat si identificat chiar si atunci cand se afla in miscare.

Servicii furnizate:
Design de sigla
Identitate vizuala
Manual de brand

Un brand este de succes daca se conecteaza cu publicul la un nivel individual si cultural. Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa oferi beneficii rationale, cat si emotionale, iar intelegerea modului de gandire al clientilor tai este punctul nostru forte.

Lucram cu o gama variata de detinatori de brand, soloprenori si companii, care se adreseaza mediului B2B si B2C. Astfel iti putem oferi avantajul competitiv, ajutandu-te sa intelegi, pentru inceput, cum functioneaza strategia de afacere, brand si marketing, pentru a putea mai apoi, sa le construim, dezvoltam si implementam impreuna. Abilitatea de crea imediat conexiuni cu audienta ta nu a fost niciodata mai importanta ca acum !



NU EXISTA GLONT MAGIC !