Imprinto






Client: TRODAT – IMPRINTO
Tip afacere: print personalizat
Reteaua de magazine infiintata in anul 1993 de Trodat SRL, in urma unui proces de rebranding, devine IMPRINTO, cea mai dezvoltata retea de magazine de print si personalizari. Compania nu mai personalizeaza doar stampile, ci si textile (tricouri imprimate), ceramice (cani imprimante), cupe si medalii, magneti pentru frigider, stampile, carti de vizita si ofera inclusiv servicii de printare de fotografii. Astfel, IMPRINTO a ajuns acum la un număr de peste 60 de magazine in toata tara, in orase precum Bucuresti, Brasov, Bacau, Ploiesti, Constanta, Targu Mures si Sibiu si urmeaza sa se extinda si mai mult in urmatorii ani – cu 30 – 40 de magazine -, in sistem de franciza.
Provocare Rebranding total (include si schimbarea numelui retelei de magazine). Serviciile extinse ale companiei au nevoie de o identitate vizuala coerenta care sa le reflecte fidel si sugestiv.
Solutie
Concept si design de brand complet noi. Logoul IMPRINTO este acum dat de imaginea stilizata a unei amprente folosite ca simbol al personalizarii, acesta fiind serviciul de baza oferit de companie. Numele este scris simplu, de tipar, cu font rotunjit, usor lizibil si de impact. Este insotit de sloganul (scris tot cu aceeasi culoare albastra) „personalizam pentru tine”.
Culorile folosite sunt: albastru – culoare a intelepciunii, increderii, loialitatii, preferata atat de barbati, cat si de femei (asa cum reiese din diferite studii) si portocaliu – culoare a multumirii, prosperitatii si onestitatii, folosita ca accent contrastant. Albastru si portocaliu – rece si cald, culori opuse care se atrag si se armonizeaza.
Servicii furnizate:
concept si design de brand
Tip afacere: print personalizat
Reteaua de magazine infiintata in anul 1993 de Trodat SRL, in urma unui proces de rebranding, devine IMPRINTO, cea mai dezvoltata retea de magazine de print si personalizari. Compania nu mai personalizeaza doar stampile, ci si textile (tricouri imprimate), ceramice (cani imprimante), cupe si medalii, magneti pentru frigider, stampile, carti de vizita si ofera inclusiv servicii de printare de fotografii. Astfel, IMPRINTO a ajuns acum la un număr de peste 60 de magazine in toata tara, in orase precum Bucuresti, Brasov, Bacau, Ploiesti, Constanta, Targu Mures si Sibiu si urmeaza sa se extinda si mai mult in urmatorii ani – cu 30 – 40 de magazine -, in sistem de franciza.
Provocare Rebranding total (include si schimbarea numelui retelei de magazine). Serviciile extinse ale companiei au nevoie de o identitate vizuala coerenta care sa le reflecte fidel si sugestiv.
Solutie
Concept si design de brand complet noi. Logoul IMPRINTO este acum dat de imaginea stilizata a unei amprente folosite ca simbol al personalizarii, acesta fiind serviciul de baza oferit de companie. Numele este scris simplu, de tipar, cu font rotunjit, usor lizibil si de impact. Este insotit de sloganul (scris tot cu aceeasi culoare albastra) „personalizam pentru tine”.
Culorile folosite sunt: albastru – culoare a intelepciunii, increderii, loialitatii, preferata atat de barbati, cat si de femei (asa cum reiese din diferite studii) si portocaliu – culoare a multumirii, prosperitatii si onestitatii, folosita ca accent contrastant. Albastru si portocaliu – rece si cald, culori opuse care se atrag si se armonizeaza.
Servicii furnizate:
concept si design de brand


NU EXISTA GLONT MAGIC !
simona@artvisiona.ro +40721636921
Continutul afisat in siteul Artvisiona este inregistrat la ORDA si protejat de legea dreptului de autor, reglementat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Pentru detalii accesati Termeni si conditii | Politica de Confidentialitate (GDPR). Copyright © Artvisiona 2003 - 2021.