Hello Donuts Romania

 
 
banner gogosi sigla gogosi identitate vizuala gogosi hello donuts identitate vizuala aplicata gogosi
Client: HELLO DONUTS
Tip servicii: patiserie

Compania isi propune sa ofere clientilor sai „un donuts autentic, onest, savuros la maxim”. Pentru asta a experimentat peste o suta de retete si ingrediente. Produsele finale sunt destinate rasfatului simturilor. Reteta folosita este simpla, fara secrete inutile – faina, fructoza, glucoza, lapte, unt, oua, drojdie, sare si arome, iar tehnologiile folosite, superioare, moderne, desi multe operatii au fost mentinute la nivelul de „hand made”, pentru a pastra aerul artizanal al produselor. Astfel, nu numai delicioase (promisiunea companiei consta intr-un moment de mare placere), ci si foarte apetisante, frumos ornate si artistic colorate, gogosile HELLO DONUTS sunt… memorabile! Niceee… to taste you!

Provocare
O identitate vizuala pe masura produselor: unica, tractiva si memorabila, careia sa i se aplice regulile „NEVER-TO-BE-FORGOTTEN”, in confomitate cu cerintele companiei.

Solutie
Identitatea vizuala este inspirata din stilul POP-ART, pornind de la tabloul lui Andy Warhol in care se reinterpreteaza portretul actritei Marilyn Monroe – anii 60 – si continuand cu imagini a diferite sortimente de donuts, astfel incat glazurile si topingurile colorate (secondate de fonduri in diferite nuante) alcatuiesc un concept cat se poate de apetisant, caruia oricui i-ar fi greu sa-i reziste.

Imaginea centrala – a tinerei care vede lumea prin cele doua donuts – nu poate sugera decat bucuria de a savura un desert amuzant si delicios si cu ajutorul carui viata gustata din plin este mult mai frumoasa.

Culoare, rasfat si optimism, bucurie si deliciu, toate acestea definesc un donuts echilibrat in gust, arome si umpluturi, exact cum trebuie sa fie!

Servicii furnizate:
Concept si design de brand
Design de ambalaj

Un brand este de succes daca se conecteaza cu publicul la un nivel individual si cultural. Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa oferi beneficii rationale, cat si emotionale, iar intelegerea modului de gandire al clientilor tai este punctul nostru forte.

Lucram cu o gama variata de detinatori de brand, soloprenori si companii, care se adreseaza mediului B2B si B2C. Astfel iti putem oferi avantajul competitiv, ajutandu-te sa intelegi, pentru inceput, cum functioneaza strategia de afacere, brand si marketing, pentru a putea mai apoi, sa le construim, dezvoltam si implementam impreuna. Abilitatea de crea imediat conexiuni cu audienta ta nu a fost niciodata mai importanta ca acum !



NU EXISTA GLONT MAGIC !