The Candy Shop

 
 
logo design companie muzica identitate vizuala companie muzica mapa cu logo companie muzica plic si carte de vizita companie muzica
Client: THE CANDY SHOP
Tip afacere: productie si post-productie media

Datorita numelui, COMPANIA DE SUNET (infiintata in 1994) ne ducea cu gandul doar la proiecte legate de procesarea sunetului, insa incepand cu anul 2013, studioul s-a dezvoltat, si-a largit aria de activitate si si-a schimbat numele. Noua denumire este acum THE CANDY SHOP, un nume care, fara sa divulge prea multe despre studio, lasa deschisa posibilitatea de a include oricand un serviciu nou in paleta sa. In prezent, THE CANDY SHOP ofera servicii de productie si post – productie pentru cinematografie, televiziune, radio si campanii advertising, dar si pentru diferite alte proiecte dezvoltate pe orice tip de platforma digitala.

Provocare
Un concept vizual coerent cu noul nume atat de jucaus al studioului si care sa transmita placerea de a lucra specifica tuturor profesionistilor de la THE CANDY SHOP.

Solutie
Solutia grafica a fost aleasa, desigur, pornind de la incarcatura emotionala pe care noua denumire o transmite. Sigla studioului, la fel ca si numele sau, nu descrie profilul acestuia sau tipul de servicii pe care le ofera, ci, mai degraba, surprinde vizual prin unicitate, pastrand in acelasi timp o urma de mister si astfel devenind usor de retinut. La realizarea sa a fost folosit un font decorativ deosebit care trimite cu gandul, discret, la ideea de benzi desenate, la ideea de supereroi mereu victoriosi. Simbolul colorat (cu portocaliu si rosu, culori calde, vii, atractive) din interiorul cuvantului SHOP este o acadea stilizata – reprezentarea grafica a cuvantului CANDY din denumire. In acelasi timp, seamana cu o spirala, simbol al evolutiei.

Servicii furnizate:
concept si design de brand



Dintr-un mail recent: “Iti scriu doar ca sa-ti spun ca si dupa 2 ani de la colaboararea noastra, inca imi place foarte, foarte tare ce-ai facut pentru noi. Spor in toate !”

Oliver Sterian,
General Manager
The Candy Shop

Un brand este de succes daca se conecteaza cu publicul la un nivel individual si cultural. Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa oferi beneficii rationale, cat si emotionale, iar intelegerea modului de gandire al clientilor tai este punctul nostru forte.

Lucram cu o gama variata de detinatori de brand, soloprenori si companii, care se adreseaza mediului B2B si B2C. Astfel iti putem oferi avantajul competitiv, ajutandu-te sa intelegi, pentru inceput, cum functioneaza strategia de afacere, brand si marketing, pentru a putea mai apoi, sa le construim, dezvoltam si implementam impreuna. Abilitatea de crea imediat conexiuni cu audienta ta nu a fost niciodata mai importanta ca acum !



NU EXISTA GLONT MAGIC !