Hello Donuts Romania

 
 
banner gogosi sigla gogosi identitate vizuala gogosi hello donuts identitate vizuala aplicata gogosi
Client: HELLO DONUTS
Servicii furnizate: concept si design de brand

Compania isi propune sa ofere clientilor sai „un donuts autentic, onest, savuros la maxim”. Pentru asta a experimentat peste o suta de retete si ingrediente. Produsele finale sunt destinate rasfatului simturilor. Reteta folosita este simpla, fara secrete inutile - faina, fructoza, glucoza, lapte, unt, oua, drojdie, sare si arome, iar tehnologiile folosite, superioare, moderne, desi multe operatii au fost mentinute la nivelul de „hand made”, pentru a pastra aerul artizanal al produselor. Astfel, nu numai delicioase (promisiunea companiei consta intr-un moment de mare placere), ci si foarte apetisante, frumos ornate si artistic colorate, gogosile HELLO DONUTS sunt... memorabile! Niceee... to taste you!

Provocare
O identitate vizuala pe masura produselor: unica, tractiva si memorabila, careia sa i se aplice regulile „NEVER-TO-BE-FORGOTTEN”, in confomitate cu cerintele companiei.

Solutie
Identitatea vizuala este inspirata din stilul POP-ART, pornind de la tabloul lui Andy Warhol in care se reinterpreteaza portretul actritei Marilyn Monroe - anii 60 - si continuand cu imagini a diferite sortimente de donuts, astfel incat glazurile si topingurile colorate (secondate de fonduri in diferite nuante) alcatuiesc un concept cat se poate de apetisant, caruia oricui i-ar fi greu sa-i reziste.

Imaginea centrala – a tinerei care vede lumea prin cele doua donuts – nu poate sugera decat bucuria de a savura un desert amuzant si delicios si cu ajutorul carui viata gustata din plin este mult mai frumoasa.

Culoare, rasfat si optimism, bucurie si deliciu, toate acestea definesc un donuts echilibrat in gust, arome si umpluturi, exact cum trebuie sa fie!
Ideea fundamentala si conceptul din spatele existentei unei “embleme a companiei” – brand, reprezinta tot ce face o companie, tot ce detine si tot ce produce trebuie sa reflecte valorile si telurile companiei in amsamblu. Tocmai consecventa acestei idei de baza este cea care da forma companiei, conducand-o, aratand ce reprezinta, in ce crede si de ce exista. Brandul este emblema companiei perceput emotional ca un intreg.