Creative Solutions

 
 
design logo firma sigla display
Client: CREATIVE BROADCAST SOLUTIONS
Servicii furnizate: concept si design de brand

Compania ofera solutii inovative pentru televiziune, radio, industria filmului, corporate AV si IT&C, fiind importator specializat in comercializarea si integrarea echipamentelor profesionale AV.

Portofoliul CREATIVE BROADCAST SOLUTIONS de produse si solutii include atat solutii la cheie, cat si echipamente pentru televiziune, camere video, accesorii pentru camere video, echipamente pentu studio tv, regie video, MCR, postproductie, film, echipamente pentru radio si studiouri audio, echipamente mobile pentru productie AV, o gama variata de display-uri profesionale, sisteme de videowall de ultima generatie, solutii pentru digital signage, solutii de data center si echipamente pentru infrastructura AV si IT & C.

Imbinand tehnologia de ultima ora cu solutiile creative, compania se diferentiaza de concurenta prin know-how, experienta, seriozitate dar mai presus, servicii profesionale la nivel inalt.

Provocare
Crearea unei identitati vizuale diferite, memorabile si consistente, care sa se ridice la standardele companiei si care sa fie coerenta cu domeniul sau de activitate, dar si sa-i reflecte fidel imaginea pe care CREATIVE BROADCAST SOLUTIONS o are pe piata echipamentelor profesionale AV.

Solutie
Identitatea vizuala CREATIVE BROADCAST SOLUTIONS porneste de la elementul pe care il au in comun toate aparatele digitale, rezultatul fiind o stilizare artistica, care reliefeaza in prim plan numele companiei. Gama coloristica folosita – paleta de culori reci cu nunate de albastru (de la bleu la mov), combinata cu alb - inspira carcateristici care tin de concret, exactitate, tehnologie. Liniile curbe ale designului „indulcesc” insa rigurozitatea sugerata de coloristica si sustin ideea de creatie care, de altfel, se si regaseste in numele companiei.
Este important de asemenea sa va spun ca un logo nu trebuie sa arate ce vinde sau ofera ca serviciu o companie. Adica, logo-urile pentru masini nu trebuie sa arate masini, logo-urile pentru computere nu trebuie sa arate computere. Logo-ul Harley Davidson nu este o motocicleta, si nici logoul Nokia un telefon mobil. Un logo este strict pentru identificare.