Carte multimedia: Brand, jocul antreprenorial la alt nivel

 
 


BRAND, Jocul antreprenorial la alt nivel.
Teorie si practica in marketing
scrisa de Simona Gabriela Buzatu



Cartea Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel este o carte multimedia unica in Romania. Primul ghid complet in limba romana despre branding, disponibil consecutiv in format print, audio, online si completat de continut video. Contine 250 de pagini full color, 17 capitole in format 21×21 cm. Este publicata de Editura Paginarium si se adreseaza antreprenorilor romani si pasionatilor de marketing.

Simona Gabriela Buzatu a creat aceasta carte, impreuna cu echipa Artvisiona, pentru ca celor care pornesc o afacere sau vor sa o dezvolte una, sa le fie mai usor. A adunat aici peste 16 ani de experienta in lucrul cu clientii la mai mult de 500 de proiecte de branding.

Aceasta carte este scrisa de practicieni in domeniu, nu de profesori, si toate informatiile prezentate au fost testate anterior atat de studioul Artvisiona, cat si de cele mai mari agentii de branding din lume care nu folosesc retete, ci un adevarat sistem de gandire atunci cand construiesc, dezvolta si intretin cu succes brandurile celor mai renumite corporatii.



layout carte de brand

Studiile au demonstrat faptul ca oamenii au preferinte diferite de a consuma informatia si de aceea am aplicat in costruirea acestei carti sistemul VARK de invatare, creat de Neil D. Fleming in 1987 (programare neuro lingvistica – NLP)

V se refera la invatarea vizuala, adica prin scheme si ilustratii – cartea printata si varianta digitala;
A se refera la invatarea auditiva, adica prin sunete si voce – varianta audio a cartii;
R , pentru ca vine din limba engleza, se refera la scriere si citire – cartea printata si varianta digitala;
K – se refera la invatarea prin experienta, care se poate aplica proiectului prin atingerea cartii sau/si ascultarea audiobookului.

carte sistemul vark

carte multimedia brand

SISTEMUL VARK DE INVATARE

Cercetarile de neuroimagistica au descoperit ca oamenii vizuali transforma in creier cuvintele in imagini si invers. Acestia sunt cei care prefera sa consume informatia sub forma de scheme, ilustratii, grafice, diagrame, etc.

De asemenea, Fleming afirma ca oamenii auditivi invata cel mai bine prin ascultare, adica prelegeri, discuții, casete, prin muzica etc., iar cei kinestetici sunt cei care prefera să învețe prin experiență – miscandu-se, atingând, explorand activ lumea sau prin proiecte stiintifice si experimente.

Modelul VARK de invatare se poate utiliza pentru a identifica stilul preferat individualizat, care promite sa maximizează invatarea. Modelul lui Fleming sugereaza ca anumiti oameni pot prefera o combinatie de doua, trei sau toate modalitatile.

Asadar, prin cumpararea cartii fizice ai acces la toate cele 3 variante ale informatiei: print, online si audiobook, putand astfel sa-ti alegi stilul favorit de invatare. In completarea informatiei din carte, ai acces si la 5 continuturi video secrete, inserate in cadrul anumitor capitole.

Cartea tratează subiectul brandului de la A-Z, pornind de la istoria acestuia, modul în care funcţionează, diferenţele dintre marketing, vânzări şi brand, exemple globale, până la strategii de poziţionare de brand şi modul în care poate fi folosit acest sistem de gandire în prezent pentru a creşte sau dezvolta o afacere de orice dimensiune.

clipuri educative despre multimedia

DESPRE PROIECT

Artvisiona si-a propus inca de la inceput sa contribuie la dezvoltarea personala a antreprenorilor romani, astfel ca Brand, jocul antreprenorial la alt nivel, face parte dintr-un proiect mai amplu inceput in anul 2011.

In cel mai accesibil si comod mod, la doar un click distanta, Artvisiona punea la dispozitia celor interesati clipuri educative in care limbajul multimedia era explicat pe intelesul tuturor.

Dupa lansarea cartii, incepand cu luna aprilie 2020, Artvisiona isi propune sa continue proiectul de clipuri educative, care se va concentra insa pe subiecte legate de branding si cresterea afacerilor. Materialele vor fi disponibile pe canalele: Youtube, Facebook, Soundcloud si blogul Artvisiona.

Jocul antreprenorial la alt nivel

DESPRE AUTOR

simona buzatu Simona Gabriela Buzatu este fondatorul Artvisiona, studioul de branding de la A la Z. Aici, inconjurata de cei mai buni specialisti – academicieni-practicieni, propune antreprenorilor servicii premium complete.

Cu 16 ani de experienta in branding, lucrand cu peste 500 de clienti din toata lumea, a dezvoltat INCUBRAND, o metoda de cautare sufleteasca aplicata afacerii, un program avansat de autocunoastere pentru branduri realizat cu ajutorul instrumentelor filosofico-psihologice universale, cat si o serie de ustensile interactive unice, create de echipa Artvisiona.

Sistemul INCUBRAND ajuta antreprenorii sa aiba o viziune clara despre cine sunt, ce vor, cui se adreseaza si modul in care trebuie sa comunice si sa relationeze cu clientii, angajatii si concurentii, astfel incat sa aiba cel mai bun rezultat intr-o lume in permanenta schimbare.

Datorita experientei sale de lunga durata in domeniul WEB, PRINT si TV, Simona cunoaste temeinic procesul tehnic, etapele creative ale constructiei de brand, cat si procesul de implementare. De aceea, poate sa se ocupe cu succes, alaturi de echipa sa, de proiecte complexe de brand, pornind de la faza de concept, creatie verbala si vizuala, pana la implementare, coordonare si coaching. Astfel, ajuta companiile ca, in final, sa devina autonome.

ECHIPA

Intregul proiect a fost posibil cu ajutorul specialistilor: Nicolae Carpenisan – Nushu.ro (grafica 3D, VFX si technical adviser), Ines Dumitriu – inesrocks.com (copywriting), Monica Diaconu (research limba engleza), Ene Bogdan (ilustratii), Gabriel Gurita – Magic Ads Studios (audiobook), Ioana Dodan (foto coperta 4), Editura Paginarium – Paginarium.ro (editie printata).
editura paginarium

DESPRE EDITURA PAGINARIUM

Editura Paginarium Publishing este o editura tanara in România, dar care si-a adunat in jur autori de valoare care promoveaza valorile culturale ale limbii române. Profilul initial de stiinte umaniste al Editurii Paginarium este astazi extins pentru ca editura a publicat atat literatura, cat si carti de business, stiinte sociale, dar si carte de stiinta, carte practica, albume de arta, carte pentru copii si carte scolara.

Editura Paginarium Publishing nu este doar o editura, este un mecanism cotidian de functionare continua care vizeaza mai multe arii de interes si care doreste sa satisfaca nevoile fiecarui cititor. Infiintata in 2019, Paginarium cuprinde deja un catalog numeros si diversificat, cu carti si opere din diferite domenii pentru a atinge toate obiectivele navigatorilor online.

AUDIOBOOK – MAKING OF

Varianta audio a cartii BRAND, Jocul antreprenorial la alt nivel.Teorie si practica in marketing, scrisa de Simona Gabriela Buzatu a fost realizata in studiourile Magic Ads din Bucuresti, unde impreuna cu Gabriel Gurita au fost narate cele 17 capitole, in total 3 ore de auditie.


makingof audiobook brand

AUDITIE PASAJ DIN CARTE:



banner magic ads

DESPRE STUDIOURILE MAGIC ADS

Magic Ads este o agentie de proiecte speciale de branding, marketing, comunicare, publicitate si media, care ofera clientilor solutii personalizate, care sa-i diferentieze de competitori. “Ca nimeni altul!” este sloganul si misiunea agentiei.

Magic Ads se bazeaza pe o echipa de profesionisti pasionati de tot ce este nou si eficient in domeniul comunicarii si comunicatiilor. Magic Ads este o fabrica de continut (orice tip de material scris, audio si/sau video), pe care il implementeaza apoi pe toate platformele de comunicare disponibile: internet, social media, presa scrisa, radio si televiziune. Agentia detine facilitati proprii de productie audio/video si streaming si are stabilite parteneriate cu funizori importanti de solutii speciale de ultima ora, de pe intregul mapamondul.

Te vom ghida sa adopti un mod de gandire aparte, care sa te ajute sa ajungi la esenta si unicitatea afacerii pe care vrei sa o dezvolti. Ne-am ales cu grijă cuvintele, exemplele si exercitiile, pentru a crea o carte accesibila tuturor celor care vor sa creeze afaceri care sa dainuiasca in timp.