Caffedia

 
 
design logo Design de ambalaj cafea brand cafea comunicare Design colantare auto identitate vizuala design de brand cafea design de ambalaj cafea
Client: Fiona Caffe
Zona targetata: Romania
Tip afacere: Comercializare cafea
Provocare si solutie: FIONA CAFFE este o firma activa pe piata din Romania de aproximativ 20 de ani, care importa si distribuie cafea sub brandul FIONA in zonele rurale ale Romaniei. S-a dorit crearea unui al doilea brand pentru produse de calitate, care sa se adreseze unui alt segment de clienti din orasele mari din Romania. Asa a luat nastere brandul CAFFEDIA si cele doua produse Presto si Momento.

Cafeaua este o bautura indispensabila omului modern, fiind asociata cu diminetile pline de energie si optimism. Istoria ei, veche de sute de ani, incepe undeva in Yemen, unde calugarii Sufi obtineau din boabele prajite si rasnite, o bautura energizanta.

Bradul CAFFEDIA promite o experienta completa, savuroasa si satisfacatoare, ramanand in zona comunicarii simple si directe (insusi numele sau fiind derivat de la cafea). Mai mult, elementul de baza al comunicarii vizuale este insusi bobul de cafea perfect rumenit, pregatit sa-ti ofere tot ceea ce astepti de la o cafea buna: gust, aroma, senzatii. Sigla alba porneste de la rotunjimile scrisului de mana, dar fara excese decorative – este pusa in valoare de fondul de culoarea cafelei prajite, dar si de combinatia de culori a designului dominat de galben, pentru produsul Momento, si de rosu, pentru produsul Presto. Galbenul si rosul sunt culori calde, asociate cu soarele si intuita, respectiv, pasiunea si iubirea, culori pe care ochiul le observa imediat, retinandu-le cu usurinta la raft, si mai cu seama cand sunt puse in valoare de un subtil joc al contrastelor prezent in designul de ambalaj al ambelor produse ale brandului.

Servicii furnizate:
Strategie de brand
Numire de brand
Numire produse
Comunicare de brand
Design de ambalaj

Un brand este de succes daca se conecteaza cu publicul la un nivel individual si cultural. Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa oferi beneficii rationale, cat si emotionale, iar intelegerea modului de gandire al clientilor tai este punctul nostru forte.

Lucram cu o gama variata de detinatori de brand, soloprenori si companii, care se adreseaza mediului B2B si B2C. Astfel iti putem oferi avantajul competitiv, ajutandu-te sa intelegi, pentru inceput, cum functioneaza strategia de afacere, brand si marketing, pentru a putea mai apoi, sa le construim, dezvoltam si implementam impreuna. Abilitatea de crea imediat conexiuni cu audienta ta nu a fost niciodata mai importanta ca acum !



NU EXISTA GLONT MAGIC !