Jad Flamande

banner magazin jucarii

banner magazin virtual

banner site felicitari

banner jucarii fete

banner papo

logo design

Client: JAD FLAMANDE
Servicii furnizate: design de brand; concept, design si programare magazin virtual.

Compania introduce pe piata romaneasca produse de lux din segmentul cadouri, rechizite scolare si educationale, in calitate de importator exclusiv in Romania. Aceste produse reprezinta, in fiecare categorie, concepte de referinta la nivel international, de o calitate incontestabila.

Provocare
Realizarea unui magazin virtual nou, atractiv si usor de utilizat, in sistem profesional Magento, in care sa se transfere cele peste 5000 de produse (imagini/ text) din site-ul anterior, realizat pe platforma Prestashop.

Solutie
Serviciile si produsele profesioniste au nevoie de un concept vizual profesionist. Noul magazin virtual este astfel gandit, incat utilizatorul sa inteleaga dintr-o privire, inca din prima pagina, categoriile de produse. Acestea sunt prezentate jucaus, intr-o nota plina de viata si bucurie, transmitand utilizatorului emotia pe care produsele in sine – originale, cu stil - o trezesc. In partea superioara, exista un slider care contine cinci compozitii grafice, in care sunt prezentate cele mai interesante oferte. Gama cromatica a noului magazin virtual respecta identitatea vizuala alcatuita din culorile alb, albastru, roz si galben.

Artvisiona a modernizat identitatea vizuala JAD FLAMANDE, pastrand un simbol deja prezent in vechea emblema – steaua cu cinci colturi. Formata din doua litere mari „J” (roz) si „F” (albastru) si un logotip - stea zambitoare (galbena), principala semnatura grafica face trimitere la copilarie, joaca si magie.

Functionalitati:
  • Filtre produse dupa varsta, personaje (firma de jucarii) sau categorie;
  • Atribute culori si dimensiuni;
  • Produse relevante, grupuri; Doua vitrine de produse cu vizibilitate diferita, in functie de tipul utilizatorului: cumparator sau distribuitor;
  • Optiune de audio pentru anumite produse; Modul newsletter
Magazinele virtuale sunt concepute sa vanda produse sau servicii si trebuie sa faca eforturi pentru a atrage angajarea vizitatorului. Abandonarea caruciorului de cumparaturi intr-un magazin virtual duce la o pierdere semnificativa a vanzarilor potentiale.

“In urma cu cativa ani, am primit un mesaj cu urari de Craciun din partea unei persoane necunoscute. Pe langa aceste urari, imi prezenta si portofoliul profesional. Noi tocmai terminasem de implementat noul nostru magazin online.
“Toti spun la inceput cat de minunati sunt”, ne gandeam noi. Ne desparteam de o experienta urata, in care cei pe care ii alesesem initial pentru a realiza magazinul virtual, facusera totul ca sa ne arate cat erau de neprofesionisti. Asa incat acea oferta pica intr-un moment nepotrivit. Despre firme de web design nu mai voiam sa auzim.
Dintr-un motiv necunoscut, nu am sters mesajul primit. In timp insa, toti ne sugerau, mai discret sau direct, ca trebuie sa facem ceva cu magazinul nostru online, deoarece, in ciuda unei sume importante pe care noi o investiseram, era mediocru. Ne-am adus aminte de acel e-mail primit de Craciun. Ne-am facut curaj si am luat legatura cu ei. Dupa prima discutie telefonica, am prins incredere si am pornit la drum alaturi de Simona si Nushu care ne-au ajutat si ne-au invatat multe despre un domeniu absolut necunoscut pentru noi si total disjunct fata de pregatirea noastra profesionala.
Amprenta Simonei si a lui Nushu a fost definitorie, hotaratoare in majoritatea aspectelor esentiale pentru evidentul succes al actualului nostru magazin online. Profesionalismul si seriozitatea cu care au abordat proiectul nostru ne-au redat increderea ca sunt si oameni seriosi, foarte bine pregatiti in acest domeniu in Romania.

Emilia Nitulescu
Manager Jad Flamande

Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.


Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.