Adentis Romania

identitate vizuala dentistcarte de vizita cabinet stomatologicimagine cabinet stomatologicsigla stomatologieimagine cabinet stomatologicweb design cabinet stomatologic
Client: ADENTIS
Servicii furnizate: concept si design de brand, site de prezentare - varianta pentru desktop, optimizare pentru motoarele de cautare.

Experienta mersului la medicul stomatolog se schimba odata cu ADENTIS – o clinica dentara din Iasi cu totul iesita din comun. Este gazduita de o casa primitoare, decorata cu semineu si cu diferite opere de arta, in care domneste o atmosfera primitoare si relaxanta, si asta pentru ca stomatologia nu mai trebuie sa fie asociata cu ideea de trauma. De aceea, inca de cand pasesti pragul ADENTIS, uiti de prejudecati, uiti de durere si incepi sa simti cum te linistesti si te relaxezi, desi poate parea greu de crezut.

Provocare
O astfel de clinica dentara are nevoie de o identitate vizuala pe masura, alcatuita din elemente a caror combinatie armonioasa sa oglindeasca spiritul unei institutii medicale pentru care confortul pacientului este cel putin la fel de important precum calitatea actului medical si profesionalismul medicilor stomatologi.

Solutie
Sigla a fost construita, desigur, pe masura conceptului. Datorita radacinilor franceze ale clinicii ADENTIS, litera „A” a devenit reprezentarea grafica a turnului Eiffel, simbol prin excelenta al Parisului si al culturii franceze.
Culorile si liniile alese sunt calde, blande, artistice si dezvolta un univers total atipic clinicilor dentare a caror imagine este dominata de regula de culori puternice si elemente standard, precum mere, dinti, zambete, periute de dinti... In schimb, ADENTIS te invita la o calatorie imaginara, in care problemele medicale se rezolva fara teama, fara tensiunea specifica. Astfel, imaginea clinicii ADENTIS isi propune sa schimbe preconceptie ale carei urmari negative se reflecta in statisticile medicale ingrijoratoare referitoare la sanatatea dentara a romanilor.
In majoritatea cazurilor designul de identitate se bazeaza pe mecanismele vizuale utilizate in companie, de obicei incluse intr-un set de linii directoare. Aceste linii directoare care alcatuiesc identitatea vizuala explica de obicei cum se aplica identitatea intr-o varietate de medii, folosindu-se palete coloristice, fonturi, planuri, masuratori autorizate. Liniile directoare asigura coerenta identitatii vizuale a unei companii, aceasta la randul sau, permitand brandului ca intreg, sa fie recunoscut.
Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.