Universul Sacru

banner identitate vizuala

carte de vizita decupata

branding tricou

Client: UNIVERSUL SACRU
Servicii furnizate: concept si design de brand

Firma UNIVERSUL SACRU realizeaza cursuri la baza carora se afla conceptul si tehnica de meditatie Merkaba, in conformitate cu cercetarile lui Drunvalo Melchizedek. Merkaba este considerata a fi cheia catre nivelurile superioare de constiinta. Unul dintre motivele principale pentru care cursantii apeleaza la UNIVERSUL SACRU este lipsa satisfactiei in profunzime pentru modul in care viata lor se desfasoara si convingerea ca aceste meditatii ii pot ajuta sa-si implineasca visurile.

Provocare
Cu toate ca firma se afla pe piata de cativa ani, nu avea o sigla profesionala, fara de care nu este posibila conturarea unei identitati vizuale recognoscibile, usor de retinut si care sa se identifice cu domeniul de activitate.

Solutie
Noua identitate porneste de la ideea de inceput, reprezentata prin „punct”. Acesta se regaseste in sigla de trei ori, in diferite ipostaze. Simbolul lunii si al soarelui, pe acelasi cerc, reprezinta un ciclu complet, repetativ, legand astfel meditatia de natura si spiritualitatea de elementele cosmice. Nu lipseste nici simbolul ochiului lui Dumnezeu, sau al treilea ochi, atat de intalnit in toate religiile.

Culorile alese - violet si verde - nu sunt nici ele intamplatoare. Violetul este culoarea misterului, a tainei, a transformarii, in timp ce verdele, opusul sau, este culoarea naturii, mediator intre rece si cald, culoarea sperantei si a reinvierii. Numele firmei – scris cu violet si verde - completeaza echilibrul siglei si datorita folosirii unui font cursiv. Restul materialelor corporative (cum ar fi cartile de vizita) sunt alcatuite din elemente ale siglei, ingenios repetate sau combinate (pentru a sugera subtil ideea de univers, nelimitat, infinit).
Este un instrument extrem de important pentru identitatea unei firme, si cu atat mai important pentru un brand. Ideea de Manual de Identitate Vizuala pleaca de la premisa ca persoanele care au elaborat initial Identitatea Vizuala, sau cele care s-au ocupat de lansarea brand-ului, nu mai sunt / nu sunt singurele care se ocupa de promovare. Si pentru ca ideile fiecaui grup de creatie sunt originale si proprii, exista in multe situatii conceptii diferite referitoare la metodele de promovare. Aici intervine Manualul. Acesta are rolul de a trasa granitele promovarii. Contine toate ipostazele permise ale unui logo, modalitatea de elaborare a unei scrisori, culori acceptate in realiarea unui banner, etc

Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.


Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.