Tup-Tup

banner pantofi copiisigla pantofi copiiidentitate vizuala produse copiiidentitate vizuala aplicata pe produs
Client: TUP-TUP
Servicii furnizate: concept si design de brand

Doua mamici de pitici s-au gandit sa sara in ajutor tuturor parintilor aflati in cautarea perechii de incaltaminte ideale pentru copii. Asa a luat nastere TUP-TUP, specializat in incaltaminte cu talpa moale, perfecta pentru copiii de toate varstele: de la primii pasi, pana la ultimul an de gradinita, ba chiar si pentru primii ani de scoala! Botoseii TUP-TUP sunt confectionati manual, in intregime din piele naturala, de cea mai buna calitate, ceea ce permite piciorului sa respire, fiind moale, dar, in acelasi timp, rezistenta. Este flexibila, dar botoseii nu le cad copiilor din picioare, fiind usor de incaltat si usor de intretinut. Sanatatea si confortul copiilor au, astfel, intotdeauna prioritate.

Provocare
Realizarea unei identitati vizuale convingatoare pentru un brand de nisa, cu produse de calitate premium si cu un public specific – parinti de copii mici –, un public cunoscut ca fiind selectiv si perfectionist.

Solutie
Conceptul creat reflecta copilaria in stare pura. Logoul este alcatuit din culori vesele, avand cate un botosel pentru fiecare gen (pentru baieti: albastru + bleu si pentru fate: roz + galben), suprapusi pe un font jucaus, care, impreuna cu numele TUP-TUP, sugereaza joaca, magie, voie buna, bucurie, si reflecta, in acelasi timp, tipul si nisa de business (incaltaminte pentru copii mici).

Restul materialelor de identitate aplicata sunt rezultatul unor combinatii inedite a diferite elemente si culori din logo cu imagini care surprind artistic copilaria (diferite modele de botosei TUP-TUP, talpite de copii sau copii jucandu-se etc), mentinand coerenta linia creativa si sugerand aceeasi atmosfera ludica.
Sigla firmei este elementul vizual care descrie afacerea dvs. in ochii publicului. O sigla bine alesa serveste drept instrument de identificare a firmei dvs si o defineste in mod corect. Sigla este unul din elementele de baza ale unei identitati vizuale care promoveaza brandul si are impact asupra clientului.
Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.