The Candy Shop

logo design companie muzica

identitate vizuala companie muzica

mapa cu logo companie muzica

plic si carte de vizita companie muzica

Client: THE CANDY SHOP
Servicii furnizate: concept si design de brand

Datorita numelui, COMPANIA DE SUNET (infiintata in 1994) ne ducea cu gandul doar la proiecte legate de procesarea sunetului, insa incepand cu anul 2013, studioul s-a dezvoltat, si-a largit aria de activitate si si-a schimbat numele. Noua denumire este acum THE CANDY SHOP, un nume care, fara sa divulge prea multe despre studio, lasa deschisa posibilitatea de a include oricand un serviciu nou in paleta sa. In prezent, THE CANDY SHOP ofera servicii de productie si post - productie pentru cinematografie, televiziune, radio si campanii advertising, dar si pentru diferite alte proiecte dezvoltate pe orice tip de platforma digitala.

Provocare
Un concept vizual coerent cu noul nume atat de jucaus al studioului si care sa transmita placerea de a lucra specifica tuturor profesionistilor de la THE CANDY SHOP.

Solutie
Solutia grafica a fost aleasa, desigur, pornind de la incarcatura emotionala pe care noua denumire o transmite. Sigla studioului, la fel ca si numele sau, nu descrie profilul acestuia sau tipul de servicii pe care le ofera, ci, mai degraba, surprinde vizual prin unicitate, pastrand in acelasi timp o urma de mister si astfel devenind usor de retinut. La realizarea sa a fost folosit un font decorativ deosebit care trimite cu gandul, discret, la ideea de benzi desenate, la ideea de supereroi mereu victoriosi. Simbolul colorat (cu portocaliu si rosu, culori calde, vii, atractive) din interiorul cuvantului SHOP este o acadea stilizata – reprezentarea grafica a cuvantului CANDY din denumire. In acelasi timp, seamana cu o spirala, simbol al evolutiei.
Un logo design are o serie de reguli de utilizare,scheme de culori pentru carte de vizita , antet, header mail, colantare auto si multe alte suporturi pe care va fi afisat. Un manual de identitate subliniaza situatiile in care acest logo va avea mereu impact si care sunt regulile de utilizare.

Dintr-un mail recent: “Iti scriu doar ca sa-ti spun ca si dupa 2 ani de la colaboararea noastra, inca imi place foarte, foarte tare ce-ai facut pentru noi.
Spor in toate !”

Oliver Sterian,
General Manager

The Candy Shop

Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.


Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.