Cosmetice NH

banner hand made cosmeticssigla cosmeticeetichete cosmeticeambalaj cosmeticeconcept ambalajambalaj gama produse cosmetice
Client: NATURALE HANDMADE COSMETICS
Servicii furnizate: design de brand; concept, design si machetare etichete de produs.

„Pastreaza-ti frumusetea in mod natural!” - sub acest concept, compania a inceput sa manufactureze primele produse cosmetice naturale in 2010. In contextul unei industrii in care numele, imaginea si reclama nu completeaza, ci definesc produsul cosmetic, cu alte cuvinte, publicitatea este mai scumpa decat produsul in sine, NATURALE HANDMADE COSMETICS si-a propus sa ofere celor care, ca si ei, au declarat razboi chimicalelor, produse cosmetice care sa fie, intr-adevar, benefice pentru piele, transparente in ceea ce priveste ingredientele continute si, nu in ultimul rand, sanatoase si 100% naturale (fara coloranti, parabeni, SLS, propylene glycol sau alte petrochimicale). Inainte de a fi comercializat, fiecare produs cosmetic manufacturat sub marca NATURALE a fost testat din punct de vedere dermatologic, bacteriologic si microbiologic, conform reglementarilor UE in laboratoare acreditate, si declarat apt pentru siguranta sanatatii.

Provocare
Crearea unei imagini de brand autentice, care sa inglobeze valorile companiei – frumusete, natura, sanatate - si care sa deosebeasca la raft produsele NATURALE de cele ale competitorilor.

Solutie
O identitate fresh, simplu de memorat si care se diferentiaza de celelalte sigle care au in compozitie frunzulite, floricele, fonturi de mana. Culorile folosite sunt albastru si verde, deorece transmit energie si trimit cu gandul la natura, la cer si la pamant.

In ceea ce priveste conceptul designului de ambalaj (30 pentru toate produsele brandului: sapunuri, sapoane solide, creme de fata si corp), s-a mers pe ideea de claritate si minimalism, cu un fond alb predominant, pentru a completa si sprijini simbolistica logoului, in armonie si coerenta cu valorile companiei.
Ambalajul asigura succesul. Importanta unui ambalaj este atat de mare, incat acesta poate contribui la succesul sau insuccesul unei afaceri. Modul in care este prezentat un produs poate contribui in proportie de 20% la succesul produsului. Un ambalaj inteligent atrage clientul si vinde produsul. Daca este bine ales, un ambalaj confera produsului distinctie si siguranta in ochii consumatorului si poate genera producatorului economii majore in procesul tehnologic. Daca pina nu demult firmele romanesti nu puneau prea mult accent pe modul in care isi “imbracau” marfa, in ultima perioada concurenta produselor importate i-a determinat sa-si schimbe optica asupra ambalajelor. Pentru ca diferentele de abordare a ambalarii intre companiile autohtone si cele straine au devenit tot mai evidente, numarul firmelor romanesti care obisnuiau sa-si reduca din cheltuieli folosind ambalaje ieftine scade cu fiecare an.
Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.