Campion Sport & Media

banner sportCampion Sport & Media pe terenul de fotbal

Campion Sport & Media foloseste tehnologia ChyronHego

banner outdoor sportcarti de vizita companie sportivaweb design website sport
Client: Campion Sports & Media
Servicii furnizate: concept si design de brand, web design si programare site de prezentare, optimizare pentru motoarele de cautare

Agentia Campion Sports & Media furnizeaza servicii de marketing si management in industria sportului pentru companii / sponsori, federatii, ligi, cluburi si sportivi. Aceste servicii sunt: Grafica virtuala TV, publicitate virtuala & plasare virtuala de produse si Social TV, Marketing sportiv, publicitate virtuala, publicitate 3D Signs (CamCarpets) in Liga I, reclame PortiRed pentru portile de fotbal, publicitate pe stadioanele din Liga I, managementul drepturilor TV, relatii publice (PR), management de continut media si coaching. Valorile companiei rezida in realizarea de plus valoare pentru actorii din industria sportului si media.

Provocare
Realizarea unei identitati vizuale unice, adaptate profilului agentiei CAMPION SPORTS & MEDIA si care sa reflecte atat nisa de activitate, cat si amploarea si calitatea serviciilor oferite in industria sportului.

Solutie
Identitatea vizuala a fost realizata pornind de la simbolul absolut al campionilor – medalia. Forma, simbolurile interioare – stea, flacara olimpica – si culoarea galben (culoarea aurului) transmit subliminal ideea de invingator, ideea de a fi in permanenta pe primul loc - „numarul 1”. De altfel, galbenul - solarul galben - este culoarea intelectului, a entuziasmului, a optimismului, a sperantei si a energiei, fiind foarte eficient in a atrage atentia, mai ales in contrast cu negrul care simbolizeaza autoritate, putere, dar si eleganta, rafinament. Combinatia celor doua culori este una puternica si nu trece niciodata neobservata, ramanand pe retina si in memorie pentru mai mult timp. Prezenta unghiurilor - pe care fondul de culoare galbena le alcatuieste - trimite cu gandul la forta, vitalitate, dinamism, hotarare, caracteristici tipice lumii sportului.
Astazi vom vorbi despre rolul culorilor in web design. Cand spunem web design, ne gandim la fundaluri, navigare, sigla, butoane si alte elemente de grafica pe care le intalnesc vizitatorii la prima vedere a unei pagini web.De obicei, scopul unui web design este de a vinde ceva, de a interesa vizitatorii, de a satisface nevoia lor de informare si de a-i face sa revina. Cand esti pe internet, nu ajungi sa fii fata in fata cu client sau cu vizitatorul, deci nu ai sansa sa aplici strategia de vanzare directa. Internetul este un mediu vizual si psihologic, deci trebuie sa transmiti informatia in mod diferit.
“Sunt antreprenor in businessul sportiv de peste 10 ani si pot spune ca intilnirea cu Simona a fost trecerea de la Liga 1 la Champions League, in domeniul graficii si webdesign-ului.

Simona nu este doar un designer profesionist, ci unul cu har si un excelent consultant de business. Viziune, argument si coerenta – iata ce am descoperit la Simona, pe timpul dezvoltarii proiectelor. Campion Sports & Media si Magic Ads. Si daca Simona a reusit in “sport”, aparent un domeniu dificil pentru femei, sunt sigur ca va reusit in orice.”

Gabriel Gurita,
Director General

Campion Sport & Media
Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.