Cafea Fortuna

banner cafeadesign ambalaj cafea Fortunadesign ambalajreclame steaguri
Client: CAFEA FORTUNA
Servicii furnizate:Design de ambalaj si pregatirea pentru tipar ( DTP )

Este singura companie romanesca producatoare de cafea pe plan local, cu o evolutie interesanta - profitul net al companiei s-a dublat comparativ cu anii anteriori, marturie a faptului ca produsele acesteia sunt apreciate de catre clientii romani, pe o piata foarte competitiva. In viziunea companiei, cafeaua devina o arta pentru care pasiunea este indispensabila.

Provocare
Compania folosea un design demodat de impachetare si s-a dorit o modernizare a ambalajelor, astfel incat acestea sa-i reflecte valorile (calitate, inovatie, siguranta, incredere) si, in acelasi timp, sa pastreze farmecul consacrat, cunoscut si apreciat de consumatori ale produselor sale. Catalizatorul dintre prieteni si motivul pentru care o zi perfecta incepe cu zambetul pe buze trebuia sa ramana ceasca aburinda de CAFEA FORTUNA.

Solutie
Noul ambalaj (pentru toata seria de produse CAFEA FORTUNA: Rendez-Vous 100 g, Meridian 100 g, Crema 100 g, Instant 50 g, Rendez-Vous 250 g si Crema 250 g) este dat de o imbinare de elemente 3D, pictura digitala si fotografie, totul suprapus peste fondul alcatuit din boabe de cafea prajite si apetisante. Culorile folosite, in functie de sortiment, sunt verde si rosu. Canile 3D ocupa un loc central in compozitie si au un design aparte datorita formei toartei. Acesta porneste de la forma literei „F” din sigla FORTUNA, este stilizata si rotita la 180 de grade. Asadar, o cafea speciala nu poate fi consumata decat in recipiente deosebite, create anume pentru ea. CAFEA FORTUNA este astfel individualizata si evidentiata din marea gama de branduri de cafea disponibile la raft.
Un design de ambalaj poate sa transmita potentialului client foarte multe informatii in foarte putin timp. Consumatorul modern este grabit si nu citeste descrieri, prezentari, date tehnice, ingrediente, etc. Consumatorul tipic ia o decizie emotionala, bazata pe instinct si inspiratie, comportament ce se traduce prin alegerea unui design de ambalaj atractiv, ce inspira incredere, calitate, profesionalism.
“Totul a inceput acum cativa ani cand am vazut videoclipul ” Zece” al lui Florin Chilian.
M-a impresionat creativitatea si calitatea videoclipului dar am fost si mai surprinsa sa aflu ca era realizat de romani.Asa am ajuns sa descopar Artvisiona.

Aveam de realizat un proiect de design de ambalaj pentru firma romanesca Cafea Fortuna. Imi trebuiau mai multe oferte de pret. Le-am cerut la firme mari si premiate mai intai. Dar designul ambalajelor din portofoliul lor nu-mi spunea nimic. Erau corecte dar fade. Ca sa nu mai spun de preturi. Asa a inceput colaborarea cu Simona. Imi place profesionalismul, seriozitatea si promptitudinea cu care se ocupa de proiecte. Rezultand designuri unice, care-ti plac din prima pentru ca sunt realizate cu mult simt estetic, armonie si echilibru. Reflecta talentul, cultura si munca multa din spate care o deosebesc de ceilalti graphic designeri.”

Coordonator proiect,
Magda Culcea

Cafea Fortuna
Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.