Fanatic Lures

lures_starefanatic_lures_id1fanatic_atelierfanatic_lures_expo3fanaticlures_ambalajfanatic_lures_expo
Client: FANATIC LURES
Servicii funizate: concept si design de brand, design de ambalaj

Firma produce articole pescuit (naluci) facute în Romania, dupa chipul si asemanarea hranei naturale din balta cu rapitori, 100% manual, din materie prima de calitate americana, create din dragoste de pescuit si de natura, de la un pescar pentru pescari sportivi. Produsul este destinat prinderii stiucilor (peste pradator, agresiv, cunoscut ca vanator si atras in mod deosebit de nalucile viu colorate si aflate in miscare).

Provocare
FANATIC LURES avea nevoie ca pescarii sportivi carora le este adresat produsul sa il recunoasca dintr-o mie si, in acelasi timp, sa fie convinsi ca este exact ceea ce le trebuie pentru a prinde un numar cat mai mare de stiuci.

Solutie
Sigla a fost conceputa in stil minimalist. S-a pus accent pe culori, care sunt fidele genului de articole ( foarte evidentitate / stridente / atragatoare ). Ambalajul a fost completat cu informatii sumare, dar relevante si creativ expuse, astfel incat sa capteze imediat atentia si interesul celor interesati de acest tip special de momeli.

„Mai stii stiuca uriasa despre care ai povestit tuturor cum ai scapat-o, dupa o lupta pe viata si pe moarte? Si ca nu ai apucat sa-i faci nici macar o poza inainte de-a o scapa? Ei, bine, uita acel cosmar, acum poti s-o prinzi in siguranta, pentru ca pestii rapitori, si mai ales stiucile, sunt innebuniti dupa Nalucile Fanatic. Da viata nalucilor Fanatic şi prada va fi a ta, iar pozele vor umple albume. Acum e momentul sa recastigi stima tuturor ! Pescarii fanatici merita naluci FANATIC LURES !”
Printr-un design bun de ambalaj, un brand poate ajunge in inima consumatorului, determinandu-l sa il vada la raft, sa il caute, sa si-l doreasca si sa-l transforme intr-un prieten fidel.
„Dupa ani si ani, vorba cantecului, s-a intamplat sa am din nou nevoie de o identitate vizuala, pentru un nou proiect. Asa ca n-am stat pe ganduri, am sunat-o pe Simona, nu ne auzisem de ceva vreme. A urmat o discutie, i-am explicat detaliile despre noul meu proiect, am bifat formularul de cerere oferta cele necesare si spor la treaba. Fac o paranteza si iti zic ca e tare bine ca atunci cand apare o astfel de nevoie sa stii din start ca ai cu cine. Adica nu stai sa cauti pe internet sau mai stiu eu pe unde. E tare, tare bine sa ai colaboratori seriosi cu care știi ca mergi la sigur si nu pierzi vremea, macar de as avea asa pentru toate !Apoi …Trec cateva zile si vin propunerile pentru sigla intr-o dimineata. Iar fac o paranteza, aveam in cap cu totul altceva, adica niciuna din variantele propuse de Simona nu se potrivea cu ce minuni imi imaginam eu. I-am si zis in clipa aceea, ca m-a dat cu capul de toti peretii si ca am nevoie de cateva ore sa-mi revin. In cele cateva ore, nu m-am dus pana la urma pe malul Somesului sa vad cum curgea apa asa cum ii spusesem ei, ci am contemplat indelung creatiile si am ales una din cele patru variante. I-am comunicat Simonei pe sfarsit de zi cu care din cele trei variante mergem inainte, ea fiind putin mirata de cat de repede m-am decis.Si doamne bine am facut, pentru ca in zilele urmatoare si pe măsura ce manualul de identitate vizuala prindea contur, incepea sa-mi placa tot mai mult. De la zi la zi, tot mai mult si s-a alaturat si sloganul, au aparut si primele imagini aplicate, si de la zi la zi imi placea tot mai mult. E cam ca si cand ti se naste copilul. In prima zi, te uiti la el ca la ceva nou. Poate iti seamana, poate nu-ti seamana, dar e dragut si parca totusi trebuie sa treaca cateva zile pana să-ti dai seama ca nu e un străin, ca e pe bune al tau, ca apoi sa-l poti iubi neconditionat. Si asta s-a intamplat. Iar acum sunt tare mandru de manualul meu de identitate vizuala.Am si intrebat-o pe Simona cum face asta. Nu stiu daca a inteles exact la ce ma refeream dar tie cel care citesti acum aici pot sa-ti spun doar atat: daca apelezi intr-o zi la Artvisiona pentru oricare dintre serviciile lor, da-le mana libera si lasa-i pe oameni sa-si faca treaba, pentru ca sunt foarte buni. Foarte, foarte buni ! Mulțumesc Simona și succes în continuare ! ”Dresoru’ de stiuci, fanaticlures.ro
Timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de aceea noi ne ocupam in exclusivitate de proiectul tau, iar tu de propriile prioritati. Cele mai bune rezultate apar ca materializare a increderii clientului in noi.
Un design bine gandit nu tolereaza aproximari. Ajunge la public cucerindu-i atat ratiunea, cat si emotiile.
Clientii nostri, partenerii nostri de cursa lunga! De obicei, dupa primul proiect, clientii ne raman in mod firesc aproape, preferand sa continuam impreuna. Multumirea si succesul lor, dar si pasiunea si implicarea cu care ne dedicam fiecaruia in parte reprezinta cartea noastra de vizita. Astfel, colaborarile pe termen lung sunt cele care ni se potrivesc cel mai bine.
Consultanta de brand
Start-up & afaceri cu vechime
Brandul da masura reputatiei oricarei afaceri. Brandul este promisiunea pe care o faci si, prin urmare, promisiunea pe care trebuie sa o respecti in permanenta. Din acest motiv, consultanta este un serviciu indispensabil, indiferent de stadiul afacerii analizate: start-up brand, rebrand, management de brand sau repozitionare.