Formular strategie de brand

subliniat

Datele vor fi tratate confidential si nu vor fi furnizate sub niciun pretext unei terte parti.
Aruncand un navod larg si targetand pe toata lumea, in speranta ca cineva rezoneaza cu brandul este dificil, obositor si ineficient. In mod inevitabil inseamna ca vei intampina ape tulburi.Catalizator pentru toate semnalele transmise de un brand, de la identitatea vizuala la nume, advertising, marketing, design de produs si pana la servicii, experiente sau ambianta – strategia de brand stabilieste viziunea unui brand pe termen lung.

Mod de lucru – strategia de brand se poate realiza doar in echipa: strategist de brand + proprietar de afacere. Impreuna vom parcurge un proces prin care vom analiza si restrange informatiile pana la stabilirea esentei brandului = pozitionare unica in piata targetata.

Prima etapa:
  • In cazul in care este in faza de concept, mentionati acest lucru.
  • Alegerea unei nise cat mai specifice, ajuta brandul la o pozitionare strategica fata de concurenta.