CATEVA EXEMPLE
DESIGN DE SIGLA
realizate de Artvisiona

In functie de complexitate, un design de sigla poate dura intre 7-14 zile, insa acesta face parte din procesul de branding, care dureaza intre 5 - 10 saptamani.

Orice proiect de brand sau rebrand pe care-l realizam incepe cu strategia de brand. Acest proces, pe care-l parcurgem impreuna, ne ajuta sa stabilim directia si modul in care trebuie sa arate toata identitatea vizuala si verbala a brandului pentru ca intelegem, in primul rand, targetul.ย 

Pretul pentru un design de sigla poate fi stabilit numai dupa o discutie de minim 30 de minute despre proiectul tau. Designul de sigla face parte dintr-un proces complex de dezvoltare a brandului tau. Completeaza formularul de la pagina โ€œINVESTESTEโ€ si vei fi contactat in cel mai scurt timp posibil.

NE RECOMANDA
COMPANII SI SOLOPRENORI

Un design de sigla trebuie sa fie simplu

Un design de sigla simplu permite recunoasterea usoara si il face adaptabil si memorabila. O sigla buna prezinta ceva unic fara sa fie incarcata vizual.

Un design de sigla reusit trebuie sa fie memorabil

Imediat dupa principiul simplitatii, urmeaza memorabilitatea. Un design de sigla eficient trebuie sa fie memorabil, si acest lucru se realizeaza daca o sigla se pastreaza simpla si potrivit.

Un design de sigla bun trebuie sa fie permanent

Un design de sigla eficient trebuie sa fie permanent, adica trebuie sa suporte testul timpului.

Lasa trendurile in grija industriei de moda. Trendurile vin si pleaca, si cand ai in vedere sa schimbi o pereche de jeans, sau sa cumperi o rochie noua, este in regula, dar in ceea ce priveste identitatea brandului tau, longevitatea este cheia.

Un design de sigla trebuie sa fie adaptabil

Un design de sigla eficient ar trebui sa functioneze intr-o varietate de medii si aplicatii. Din acest motiv o sigla trebuie conceputa in format vector pentru a ne asigura ca putem sa o aducem la scara in functie de situatie.

O sigla trebuie sa poata functiona atat in format orizontal, cat si vertical.

ย 

Pentru a intelege ce este o sigla, trebuie mai intai sa vedem la ce foloseste. O sigla identifica firma sau produsul prin utilizarea unui semn. O sigla rareori descrie o firma. Ceea ce inseamna o sigla este mult mai important decat cum arata.

Pentru a ilustra acest concept , ganditi-va la sigle ca si cand ar fi oameni. Noi suntem identificati dupa nume si nu printr-o descriere confuza sau usor de uitat cum ar fi โ€œfata blondaโ€. In acelasi fel o sigla nu trebuie sa descrie ce face firma , ci mai degraba sa identifice firma in asa fel incat sa fie recunoscuta si memorabila. Numai dupa ce o sigla devine familiara poate functiona in modul intentionat de noi, in acelasi fel in care noi trebuie sa invatam numele oamenilor pentru a-i identifica.

Sigla este utilizata de multi oameni, atat in cadrul companiei, cat si in exteriorul acesteia. Din acest motiv oricat de bine ar fi realizat un design de sigla, fara un manual de identitate vizuala, care specifica clar regulile de folosire si situatiile de evitat, va fi in multe cazuri ineficienta.

PACHETE COMPLETE DE BRANDING

Salut! Suntem agentia multimedia interactiva ARTVISIONA. Din 2003 oferim servicii complete pentru antreprenori in toate eforturile de marketing online si offline, imbinand tehnici traditionale si digitale de promovare si creatie de continut pentru afaceri locale si internationale, pornind cu strategie si design de brand, pana la consultanta si educatie in marketing.

agentie multimedia interactiva
agentie multimedia interactiva