Web design de Black Friday 2020

 
Denumirea de Black Friday a aparut in Philadelphia, definind aglomeratia generata de trecatori si traficul rutier din ziua care urmeaza dupa Ziua Recunostintei. Termenul a fost popularizat in 1961 si externalizat incepand cu 1975. Black Friday sau Vinerea Neagra defineste punctul in care retailerii incep sa faca profit cu adevarat. Pentru Romania, 2020 reprezinta cel de-al 10 an BLACK FRIDAY, in care magazinele ofera reduceri substantiale, incepand de la 30% si ajungand si pana la 90%, in unele cazuri.
In aceeasi nota, cum a fost de Black Friday 2012 si 2017
Conform Agerpres, Volumele tranzacționate de Black Friday au ajuns la valoarea de 254 milioane de lei, la ora 16:00, in crestere cu 72% fata de anul precedent, conform datelor in timp real publicate, vineri, de PayU Romania. Statistica arata, totodata, un numar total al tranzactiilor de 358.000, cu 80% mai mult decat la editia anterioara de Black Friday.

 


simona buzatu
Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii „BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding“ si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta si coaching de 30 de minute.