Un site bun incepe cu identitatea vizuala.

visual-identity

Ai ajuns vreodata pe un site web fara sa stii despre ce este ? Cum te-ai simtit ? Banuiesc ca nu ti-a placut, nu-i asa ? Si pun pariu ca ai iesit de acolo destul de repede. Ei bine, nici vizitatorilor tai nu o sa le placa. Nu-i lasati sa se chinuie ca sa inteleaga despre ce este site-ul tau web. Fa asta clar, chiar de la inceput. Avand un slogan bun si descriptiv este cel mai bun lucru pe care-l poti face. Pe langa slogan este foarte important sa ai o sigla buna care sa te identifice. De asemenea alege cuvinte cheie relevante pentru paginile web si nu incerca sa pacalesti oamenii doar ca sa arunce o privire. Mentine cuvintele cheie relevante pentru paginile tale din site.

Pastreaza totul simplu. Nu te stradui sa impresionezi cu tot felul de bannere si butoane sclipitoare. Concentreaza-te pe utilitate, vanzari si convingere.  Website-urile simple au un design care convinge. Fereste-te de aglomerare.  Ai nevoie de un site curat si logic astfel incat utilizatorii sa gasesca rapid ceea ce cauta. Si nu uita, spatiul alb este bun. De asemenea, daca website-ul tau are mult continut adauga o casuta de cautare.


Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *