Sigla nu e brand

sigla nu e brandNenumarate organizatii vin la Artvisiona cautand un “brand nou”, cand in realitate ceea ce cauta este o sigla sau updatarea identitatii vizuale.Pana aici. Vom desfiinta un mit major: sigla nu e brand, iar brandul nu este sigla.Orice iese pe usa din fata a companiei tale este reprezentativ pentru brand si actioneaza pentru a da nastere unei experiente holistice care este brand-ul, adica o experienta armonioasa a tuturor partilor sale cum ar fi:
  • Strategia de brand
  • Logoul & icon-ul
  • Ambalajul
  • Website-ul
  • Articolele cu brand
  • Evenimentele
  • Personalul
  • Ambasadorii brand-ului
  • Publicitatea
In cele din urma, brandurile care sunt conectate la consumatori cel mai mult, sunt cele care favorizeaza o experienta emotionala cu care acestia pot relationa si care adreseaza valorii acestora. Daca crezi ca sigla ta poate face toate acestea, in mod sigur este o sigla magica ! 

Postari similare:





Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *