Sigla nu e brand

 
 
sigla nu e brand Nenumarate organizatii vin la Artvisiona cautand un “brand nou”, cand in realitate ceea ce cauta este o sigla sau updatarea identitatii vizuale. Pana aici. Vom desfiinta un mit major: sigla nu e brand, iar brandul nu este sigla. Orice iese pe usa din fata a companiei tale este reprezentativ pentru brand si actioneaza pentru a da nastere unei experiente holistice care este brand-ul, adica o experienta armonioasa a tuturor partilor sale cum ar fi:
  • Strategia de brand
  • Logoul & icon-ul
  • Ambalajul
  • Website-ul
  • Articolele cu brand
  • Evenimentele
  • Personalul
  • Ambasadorii brand-ului
  • Publicitatea
In cele din urma, brandurile care sunt conectate la consumatori cel mai mult, sunt cele care favorizeaza o experienta emotionala cu care acestia pot relationa si care adreseaza valorii acestora. Daca crezi ca sigla ta poate face toate acestea, in mod sigur este o sigla magica !


simona buzatu
Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii „BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding“ si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.