Optimizarea cosului de cumparaturi si cresterea sigurantei pentru a atrage increderea clientilor

incredere magazin virtualDaca castigi increderea vizitatorilor site-ului tau e bine pentru cifra de afaceri – numai vizitatorii care au incredere in magazinul online devin clienti care cumpara!Clientii nu vor cumpara dintr-un magazin online in care nu au incredere – asa ca daca petreci timp in activitati care ajuta oamenii sa aiba incredere in site-ul tau si in oferta de produse, este un mod bun de a creste cifra de afaceri. Poti folosi atat cosul de cumparaturi din magazinul online cat si continutul paginii web pentru a cladi increderea clientilor tai:

Optimizarea cosului de cumparaturi

Cosul tau de cumparaturi are un rol important in compania de comert electronic. Nu doar incepe procesarea cardului de credit pentru platile clientilor, dar trebuie sa si ajute clientii sa aiba incredere in decizia lor de a cumpara, din momentul in care adauga un produs in cos, pana in momentul in care comanda lor este receptionata. Exista mai multe feluri in care se poate optimiza cosul de cumparaturi, pentru a incuraja vizitatorii sa aiba incredere in tine si sa cumpere. Daca intelegi ce ii face pe cumparatorii online sa abandoneze actiunea de a cumpara, poti sa inveti ce sa nu faci cu magazinul tau online!

Motivele obisnuite pentru care oamenii abandoneaza cumpararea online sunt urmatoarele:

  • Magazinul nu se incarca corect in timpul procesului de comanda
  • Exista taxe ascunse care apar la final ( adica nu tranzactionezi transparent )
  • Au dubii privind siguranta datelor
  • Nu gasesc informatii de contact si li se pare suspect
  • Sunt nehotarati

Avand in vedere aceste motive frecvente pentru pierderea de vanzari, iata cateva sfaturi pentru optimizarea cosului de cumparaturi, pentru a incuraja mai multi clienti sa incheie comenzile:

  • Afiseaza VeriSign sau alt logo care indica faptul ca website-ul tau este sigur pentru cumparaturi online
  • Afiseaza informatiile de contact unde pot fi gasite usor de client, si fii gata sa raspunzi la e-mail si telefon
  • Cere asistenta de la dezvoltatori magazinului tau online pentru instalarea cosului de cumparaturi si un design adecvat, pentru a imbunatati timpul de incarcare a paginii si a facilita utilizarea de catre clienti.

Cresterea sigurantei

Asa cum am mentionat, daca un potetial cumparator pune la indoiala siguranta detaliilor cartii de credit cand cumpara din magazinul tau online – nu va cumpara nimic. Ia un certificat SSL privat si ai grija ca logo-ul sa fie afisat clar pe website, pentru a face clientii sa se simta siguri cand dau detaliile pentru plata. Poti de asemenea sa inlaturi temerile folosind text pentru a indica siguranta, ceva de genul “Tranzactiile cu carti de credit si informatiile personale sunt 100% sigure” pe orice pagina web unde se cer informatii personale sau detalii ale cartii de credit.Adauga o regula de confidentialitate pentru ca potentialii clienti sa o vada. Consumatorii vor sa stie ce intentionezi sa faci cu informatiile lor personale, si o regula de confidentialitate poate ajuta la linistirea lor. Organizatii cum ar fi P3PWiz sau TRUSTe pot fi un bun loc de pornire daca nu stii ce trebuie sa formulezi, dar poti de asemenea sa ceri asistenta de la un avocat, pentru a te asigura ca regula de confidentialitate este conforma cu reglementarile locale.

Linisteste clientii

Cand te gandesti atat la optimizarea cosului de cumparaturi, cat si la trasaturile generale de siguranta ale unui magazin online, poti sa castigi mai bine increderea fiecarui vizitator. Ti-am fost de ajutor ?




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *