Optimizare locala pentru website-ul tau.

googlemaps

Daca esti proprietarul unei companii locale si vrei o pozitie in termeni locali, este foarte important sa incluzi denumirea companiei, numarul de telefon si adresa undeva pe site. Poti sa le pui in header, sidebar sau footer. Nu prea conteaza unde este atata timp cat este acolo. Motoarele de cautare cauta aceste informatii si le folosesc in profile locale, cum ar fi pe Google Places sau Yelp.

Google foloseste foarte mult acum date ale companiilor locale, ca semnal de pozitie in rezultatele lor de cautare. Daca vrei sa mergi un pas mai departe, cere designerului tau sa includa informatiile despre compania ta intr-un microformat, cum ar fi un hCard. Poti sa afli mai multe despre microformate de la Google Webmaster Central.


Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *