Noua Zeelanda si brandul de tara

Intre anii 2001 – 2003 Noua Zeelanda s-a bucurat de o explozie turistica semnificativa dupa lansarea filmului Lord of the rings. Astfel ca in acest an Noua Zeelanda spera sa repete succesul avut odata cu lansarea filmului “The Hobbit” in cinstea caruia emite monede de aur si timbre cu imaginile personajelor. Noile monede au intrat in circulatie pe 1 noiembrie.

In acelasi ton, Compania Air New Zealand a realizat o serie de filmulete in care personajele bine cunoscute ne explica cum sa fim in siguranta in avion.

Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta si coaching de 30 de minute.
simona@artvisiona.ro +40721636921
Continutul afisat in siteul Artvisiona este inregistrat la ORDA si protejat de legea dreptului de autor, reglementat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Pentru detalii accesati Termeni si conditii | Politica de Confidentialitate (GDPR). Copyright © Artvisiona 2003 - 2021.