Noua Zeelanda si brandul de tara

nouazeelanda

Intre anii 2001 – 2003 Noua Zeelanda s-a bucurat de o explozie turistica semnificativa dupa lansarea filmului Lord of the rings. Astfel ca in acest an Noua Zeelanda spera sa repete succesul avut odata cu lansarea filmului “The Hobbit” in cinstea caruia emite monede de aur si timbre cu imaginile personajelor. Noile monede au intrat in circulatie pe 1 noiembrie.

hobbit

In acelasi ton, Compania Air New Zealand a realizat o serie de filmulete in care personajele bine cunoscute ne explica cum sa fim in siguranta in avion.



Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *