Modalitati in care Livrarea Gratuita poate contribui la dezvoltarea companiei tale

magazin online

Cand vine vorba despre magazinul tau online, sunt multi factori de luat in considerare daca vrei sa cresti vanzarile. Fara indoiala, valoarea reala a ceea ce oferi este cel mai important aspect al afacerii tale. Totusi, doar pentru ai un produs grozav nu inseamna ca acesta se va vinde ca painea calda.

Alti factori, cum ar fi designul website-ului tau, costul pe piata competitiva si serviciile pentru clienti sunt de asemenea extrem de importante. Dar la vanzarile online, modalitatea in care oferi livrarea poate fi o sursa de cheltuieli, sau un impuls pentru profit in compania ta. Una din cele mai importante surse de vanzari pentru magazinul tau este livrarea gratuita, deci iata cateva modalitati in care livrarea gratuita te poate ajuta sa te dezvolti.

Livrarea gratuita va creste volumul de vanzari

In zilele noastre comoditatea este regina. Daca nu faci experienta de cumparare mai usoara pentru consumator, exista putine motive pentru care cineva ar vrea sa vina in magazinul tau online. Conform lucrarii Sondaj privind inteligenta cumparatorului online efectuat de Compete.com, 93% din oamenii intervievati au declarat ca livrarea gratuita este cea mai mare sursa de incurajare pentru cumparaturile online.

Cand oferi livrare gratuita in magazinul tau Magento, elimini costurile suplimentare la cumparare. De exemplu, daca fac cumparaturi de la un magazin de produse de zidarie, va trebui sa platesc pentru benzina ca sa merg la magazinul real. Cand cumpar online cu livrare gratuita, economisesc costul benzinei, care ar putea sa se ridice la o suma mare in timp.

Mai mult, costurile de livrare reprezinta cel mai intalnit motiv de abandon al cosului de cumparaturi. Fie ca faci livrare intern sau international, tocmai ideea de costuri suplimentare ii va face si pe cei mai loiali clienti sa renunte la achizitii ulterioare.

Livrarea gratuita creste valoarea comenzilor

Exceptand cazul in care produsele tale sunt rare si cu adevarat unice, livrarea gratuita va creste valoarea comenzilor. Datorita naturii stimulentelor, psihologia consumatorului sustine ca oamenii sunt inclinati sa actioneze si sa cumpere atunci cand se ofera promotii. Aceasta se dovedeste prin faptul ca cumparatorii cheltuiesc cu 30% mai mult atunci cand livrarea este gratuita. Dorim sa fim siguri ca primim cea mai buna valoare pentru banii nostri castigati cu greu.

Cand ni se ofera livrare gratuita sau o promotie, simtim ca suntem tratati intr-un fel special. Aceasta schimbare in perspectiva consumatorului starneste emotii pozitive fata de comerciant, iar faptul ca se stabileste o relatie pozitiva va face ca clientul sa cheltuiasca mai mult.




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *