Manual de identitate, NU doar design de sigla.

manualSigla este utilizata de multi oameni atat in cadrul companiei dumneavoastre cat si in exteriorul acesteia. Din acest motiv oricat de bine ar fi realizata o sigla fara un manual de identitate, care specifica clar regulile de folosire si situatiile de evitat, va fi in multe cazuri ineficienta.Manualul de identitate vizuala prezinta modul in care trebuie sa arate tot ceea ce produce organizatia dumneavoastra, de la hartia de scris la uniforme, cladiri si vehicule.In realizarea unui manual de identitate se urmeza o metodologie riguroasa de branding prin parcurgerea urmatoarelor etape:
  • 1. STUDIU PRIMAR AL PIETEI SI A AFACERII clientului; intelegerea pietei, a competitiei si a surselor de avantaj competitiv;
  • 2. DESIGN – 3 pana la 5 sigle;  alegerea logotipului si a sloganului;
  • 3. DESIGN ELEMENTE DE COMUNICARE – papetarie personalizata, design platforme sociale conform brandului, newsletter.
  • 4. IMPLEMENTARE – training personal pentru implementarea noii identitati.
  • 5. MONITORIZARE – ajuta la mentinerea de succes a noului brand.
* Se poate realiza un manual de identitate la o sigla deja existenta, in cazul in care compania  este activa pe piata de cativa ani.Articol recomandat:  Ce trebuie sa faceti, pas cu pas pentru a avea succes pe internet si nu numai.




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *