AUDIO: Interviu Radio Tananana

 


Interviu acordat de Simona Gabriela Buzatu pentru Radio Tananana, cu ocazia lansarii cartii multimedia “BRAND. Jocul antreprenorial la alt nivel.” Teorie si practica in marketing. Interviu realizat de Carmen Ivanov si Mihai Craciun.

Cartea “BRAND, Jocul antreprenorial la alt nivel”, scrisa de Simona Gabriela Buzatu, se adreseaza generatiei informate, dar care a uitat sa sintetizeze eficient informatia acumulata in facultate sau la job. Este primul ghid complet in limba romana despre branding si care ar trebui sa se regaseasca in biblioteca oricarui om care lucreaza cu instrumente de marketing.

Carmen Ivanov:
Trebuie sa spunem ca astazi pe 20 martie 2020, se lanseaza online acesta carte multimedia: “BRAND, Jocul antreprenorial la alt nivel” publicata de Editura Paginarium.
De ce este o carte unica?

Simona Gabriela Buzatu:
Este o carte unica in Romania pentru ca nu vorbim doar despre cartea fizica. Prin achizitionarea cartii fizice, oamenii au acces la cele 3 variante ale informatiei: print, digitala si audiobook.

Mihai Craciun:
Cum au oamenii acces la toate lucrurile mentionate de tine?

Simona Gabriela Buzatu:
Au acces prin intermediul cartii fizice. In carte exista un QR-cod, care se scaneaza si astfel si la aceste variante.

Carmen Ivanov:
Cu alte cuvinte odata ce cumperi cartea, in timp ce o citesti poti sa accesezi online si niste informatii suplimentare.

Simona Gabriela Buzatu:
Da, noi la Artvisiona facem in general lucruri diferite si ne-am gandit ca ar fi interesant pentru oameni sa nu se rezume doar la informatia scrisa. De aceea, am introdus in cadrul anumitor capitole si 5 continuturi video, care se pot accesa prin intermediul altor QR-coduri.

Carmen Ivanov:
Editura Paginarium a venit in intampinarea acestor vremuri si a ambalat individual fiecare carte in tipla.

Mihai Craciun:
Simona, cat de importanta este comunicarea de brand in acesta perioada?

Simona Gabriela Buzatu:
Brandul in general este foarte important. Este un sistem de gandire, care atunci cand este aplicat corect, in orice vremuri, atata in cele grele, cat si in cele bune, pentru ca mereu ai concurenta, atrage clientii potriviti.

Mihai Craciun:
Cu ce se schimba acum comunicarea unui brand?

Simona Gabriela Buzatu:
Comunicarea de brand se schimba de la o companie la alta, in functie de specific. Noi la Artvisiona facem de obicei o strategie de brand care include si acesta parte de comunicare.

Carmen Ivanov:
Povesteam despre faptul ca in vremurile acestea nu trebuie sa ne oprim cu totul. Trebuie sa ne promovam brandurile si sa nu ne oprim complet activitatea.

Pentru cine ai scris acesta carte, Simona?

Simona Gabriela Buzatu:
Cartea “BRAND, Jocul antreprenorial la alt nivel” se adreseaza antreprenorilor romani si pasionatilor de marketing.

A venit ca o nevoie de a explica acest sistem de gandire aparte, care este folosit de cele mai multe ori gresit de anumite companii din Romania, care marturisesc ca fac branding, cand in realitate se refera la crearea de sigle, de websiteuri sau comunicarea pe social media.

Carmen Ivanov:
De ce te-ai gandit sa promovezi acesta idee si sa-i inveti practic gratuit pe oameni cum sa-si faca brandingul?

Simona Gabriela Buzatu:
Artvisiona, studioul de branding de la A-Z pe care l-am infiintat in anul 2003, are si o latura educativa care s-a dezvoltat natural din nevoia de a ne asigura ca toti clientii inteleg domeniul. In 2009 am inceput sa scriu pe blog, insa articolele nu erau citite. Astfel ca in 2011 am inceput un proiect mai amplu, o serie de clipuri educative despre multimedia, care au avut succes fiind ceva inedit.

Cartea “BRAND, Jocul antreprenorial la alt nivel” publicata de Editura Paginarium, a aparut tot din necesitate. Brandul fiind un subiect abstract, dar si pentru ca am inteles din studiile de specialitate faptul ca oamenii au preferinte diferite atunci cand consuma informatie, am aplicat sistemul VARK de invatare (invatare vizuala, invatare auditiva, scriere si citire, invatarea prin experienta).

Carmen Ivanov:
Noi avem in mana cartea ta. Trebuie sa marturisesc ca am cantarit-o ieri si are 668g. Este o carte destul de grea si contine 252 de pagini full color. Arata precum o revista glossy, dar plina de informatii despre brand si antreprenoriat, cu multe scheme si imagini.

Cartea poate fi achizitionata online:
Paginarium: https://tinyurl.com/so6sl9a
Carturesti: https://tinyurl.com/y8qrcbrh
Libris.ro: https://tinyurl.com/y9pnb2vr
Librarie.Net: https://tinyurl.com/y8fugrq6


Sau din librariile fizice in orasele
Bucuresti: CARTURESTI si EMINESCU
Brasov: St O Iosif.