Imbunatateste experienta de cumparare online

magazin_virtualDespre magazine online si 11 modalitati de a umple caruciorul cu cumparaturi. Imbunatateste experienta de cumparare online.

Deoarece “achizitia” este conversia perfecta, este obligatoriu sa indepartati cat mai multe obstacole posibile din faza de cautare a clientului. Daca le oferiti vizitatorilor vostri ingredientele cheie in experienta lor de cumparare veti creea un proces de tranzactie lin si lipsit de griji. Cu cat este mai usor sa gasesti si sa cumperi cu atat mai multi clienti vor depasi  ezitarile normale pe care multi le simt inainte de a se angaja sa apese butonul final de “cumpara”.

Despre magazine virtuale si cum sa imbunatatesti experienta de cumparere online.

1. Functionalitatea cautarii

Daca se poate, creeati o functie de cautare extrem de solida si de exacta pentru website-ul dvs. O functie de cautare buna ar trebui sa poata oferi vizitatorilor  informatia pe care acestia o cauta. Aveti grija, deoarece o functie de cautare care nu este perfecta nu face altceva decat sa duca la frustrarea vizitatorilor in loc sa-i ajute.

2. Cai de navigare

Creati cai de navigare clare din momentul in care un produs este pus in carucior. Aceasta cale ar trebui sa le permita clientilor sa continue cautarea, sa continue procesul de cumparare sau sa obtina raspunsuri la alte intrebari pe masura ce acestea apar.

3. Chemare la actiune

Paginile de informatii si produse trebuie sa utilizeze consecvent chemarea clara la actiune incurajand clientii sa cumpere acum, sa salveze pentru mai tarziu sau sa posteze o parere. Acestea nu numai ofera optiuni vizitatorilor dar ii si obliga  sa inainteze in proces.

4. Prezentarea produsului

Prezentati produsul intr-un mod care sa permita vizitatorilor sa stranga rapid informatiile de care au nevoie. Folositi imagini clare, oferind imagini multiple si mariri de imagine pentru ca vizitatorul sa aiba o imagine completa a produsului pe care il cumpara.

5. Produs disponibil

Listarea disponibilitatii produsului este un semn util ca vizitatorii pot cumpara acest produs acum si se pot astepta sa-l primeasca repede. Aveti grija sa anuntati vizitatorii cand produsul nu este in stoc sau vor exista intarzieri in livrare cauzate de disponibilitate.

vizitator_site

6. Ghiduri de comparare a produsului

Este extrem de util sa permiteti cumparatorilor sa compare trasaturile si beneficiile produselor unul langa altul. Daca nu vindeti mai multe produse atunci creeati o comparatie intre produsele voastre si cele ale competitorilor. Fiti cinstiti, daca produsului vostru ii lipseste ceva ce are produsul concurent, explicati acest lucru.

7. Pareri ale clientilor despre produs

Daca se poate permiteti cumparatorilor sa posteze pareri pe paginile de produse. Nu discriminati inlaturand parerile nefavorabile, acestea pot fi utile aratand ca se poate avea incredere in site-ul dvs, si ca sustineti produsul vostru in ciuda unor comentarii negative ocazionale.

8. Up-sell / cross-sell

Aveti grija sa folositi la potential deplin ocaziile de up- si cross-sell. Oferiti o lista de produse inrudite care de obicei merg impreuna cu oricare din produsele din carucior sau cu cele care sunt vizionate. Puteti de asemenea sa arati produse care au trasaturi diferite dar care ar fi mai apreciate de cumparator.

9. Suplimentele

Daca este cazul, permiteti cumparatorilor sa cumpere servicii suplimentare cum ar fi gravarea produsului, ajustarea, ambalarea de cadou, etc. Aceste trasaturi vor constitui o ocazie buna de up-sell si in acelasi timp vor oferi vizitatorilor acea ajustare de care au nevoie pentru achizitii speciale.

10. Contact de reprezentanta

Unii cumparatori doresc confortul de a stii ca pot contacta reprezentanta pentru a obtine asistenta la comanda lor. S-ar putea sa prefere sa faca comanda la telefon. Indepliniti dorintele vizitatorilor oferind un numar 800- usor de gasit impreuna cu alte informatii de contact.

11. Modalitati de plata

Oferiti cumparatorilor vostri multiple optiuni de plata a achizitiei. Unii cumparatori considera mai usoara o anumita forma de plata si asigurarea acelei optiuni poate fi singurul lucru care ii face sa apese butonul “cumpara”. Nu produsele ci clientii dvs  sunt cei mai valorosi pentru afacerea dvs. Cel mai probabil, aceleasi produse pe care le vindeti, se pot gasi in alta parte si la pret mai scazut. Daca va asigurati ca site-ul dvs indeplineste si depaseste nevoile si asteptarile clientilor, cu siguranta veti avea numai de castigat.





Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *