Cum sa scapi de micromanagement?

 
micromanaging
“Cum sa scapi de micromanagement?” este episodul nr.02 din seria EXPLICOBRAND. โŒ›๏ธ TIMP DE ASCULTAT ๐ŸŽง sau VIZIONAT ๐Ÿ‘ โžก๏ธ de 03:00 minute.

🔰 Varianta VIDEO ๐Ÿ‘๐Ÿ“บ


🔰 Varianta AUDIO ๐ŸŽง ๐Ÿ”Š


🔰 Sumar videomarketing:

Cu cat strangi mai mult pumnul, cu atat pierzi mai mult din lucrul pe care il ai in palma.
Imagineaza-ti ca ai nisip in mana si strangi tare pumnul.

Deschide-l! Cat nisip ai in palma?



Cum ar fi fost daca Steve Jobs ar fi facut micromanagement si nu si-ar fi lasat inginerii sa proiecteze iPhone-ul?

Gandeste-te putin…

📎 Cum ar fi fost daca Steve Jobs nu si-ar fi lasat inginerii sa proiecteze iPhone-ul?
📎 Cum ar fi fost daca ar fi incercat sa produca reclama Superbowl din 1984 de unul singur?
📎 Daca nu ar fi angajat scriitori, fotografi, graficieni si pe toti ceilalti care sa-l ajute sa exprime si sa creasca brandul?

Hmmm…ar fi lucrat probabil in continuare in garajul sau si, in mod cert, nu ar fi avut impactul mondial pe care l-a avut.
Asta nu inseamna ca nu stabilea directia brandului. Era faimos pentru minutiozitatea standardelor sale legate de orice era creat de Apple.
A fost un vizionar. Echipa lui a avut sarcina de a se mentine la inaltimea viziunii si standardelor lui.



Cand esti pregatit sa-ti masori brandul, impactul si venitul, va trebui sa parcurgi un proces similar care arata cam asa:

📌PASUL 1: Stabileste viziunea, standardele si pozitia brandului tau pentru a se alinia viitorului dorit plecand de la necesitatile consumatorilor tai.
📌PASUL 2: Angajeaza-ti echipa in aceasta misiune, pentru a avea un impact mai mare decat de unul singur.

Daca ignori oricare dintre acesti doi pasi, iti vei bloca pentru totdeauna cresterea. Nu este o munca pentru o piramida de vanzari sau o campanie de publicitate.

Brandingul este o metoda de succes in afaceri pe termen lung.



Acest proces trebuie sa inceapa cu tine. Tu esti fondatorul. Tu esti expertul.

Trebuie sa-ti dedici timpul necesar pentru a intelege si pentru a dezvolta brandul tau.



Daca ignori oricare pas, te vei confrunta cu realitati dureroase cum ar fi

👉 Cheltuieli prea ridicate pe publicitate si generarea de adepti, deoarece clientii tai nu inteleg ce vrei sa spui si nu sunt incantati sa cumpere de la tine;
👉 Echipa ta rateaza tinta atunci cand creaza materialele, pentru ca nu le sunt clare standardele si viziunea ta.
👉 Te bazezi pe un singur furnizor sau membru al echipei care sa se ocupe de tot. Daca pleaca, esti in incurcatura.
👉 Sau mai rau, TOTUL depinde de tine. Fiecare bucata de continut. Fiecare vanzare. Fiecare client. Te indrepti spre epuizare. Si o vacanta? Poti sa uiti.

Esti pregatit sa-ti masori brandul, sa-ti cresti influenta si sa-ti multiplici impactul?

Iti doresti ca fiecare mesaj pe care il publici, sa rezoneze cu clientii ideali la fel de puternic ca atunci cand vorbesti cu cineva personal?
Vrei sa maximizezi cresterea organica a afacerii tale fara sa te bazezi exclusiv pe conversatii de vanzari individuale?

Brandul tau este cheia spre crestere. Si pentru a influenta cresterea, ai nevoie de claritate.



โ–ถ๏ธ Acest episod face parte din seria Explicobrand, serialul de branding in limba romana, distribuit gratuit.
Ti-a placut? ๐Ÿ“บUrmareste toate episoadele in format VIDEO sau ๐Ÿ”Š AUDIO. Prezentare realizata de Simona Gabriela Buzatu, fondatoarea Artvisiona, specialist in brand si marketing etic.
 


demo1
demo2

Artvisiona este studioul de branding, rebranding, marketing si creatie de continut pentru web, print, radio si tv. Din 2003 oferim servicii complete pentru companii si soloprenori din toata lumea.
✨ De la idee la business. Constructie, comunicare si promovare de brand pentru orice stadiu al afacerii: start-up, repozitionare, scalare, revitalizare;
✨ Strategie de brand si marketing;
✨ Creatie de continut premium pentru mediul online si offline.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta de 15 minute.