Cum sa cresti brusc venitul companiei de comert electronic in sezonul de sarbatori

reduceri sarbatori
Cum am intrat in noiembrie, sezonul de sarbatori a inceput deja – momentul potrivit pentru a face o strategie de comert electronic care sa iti permita sa folosesti la maxim potentialul site de comert electronic.
Sigur ai pregatit o lista cu ce ai de facut. Daca nu, fa-o astazi! Dar inainte sa lansezi planul tau, stai putin si gandeste-te la pregatirile pentru acest sezon de sarbatori. Si intreaba-te daca folosesti acel plan doar pentru a face vanzari si de asemenea ce altceva poti oferi clientilor tai in Vinerea Neagra.
Daca te bazezi pe Craciun si Anul Nou, trebuie sa fii bine pregatit ca sa iesi castigator din acest sezon de sarbatori. Iata cateva sfaturi esentiale pentru a atrage clientii loiali si un profit serios.

1. Promovarea


Ai pregatit un plan sa le oferi clientilor tai reduceri serioase, planuri combo irezistibile si facilitati cum ar fi livrarea gratuita. Grozav! Dar stiu clientii tai potentiali despre aceste economii? Cum le vei comunica? Iata rolul promovarii.

Dupa realizarea planului de oferte este timpul pentru a extinde actiunea lui catre audienta. Acest lucru se face in multe feluri:
  • Foloseste bannere care formuleaza ofertele;
  • Trimite e-mail celor inscrisi la ofertele tale;
  • Promoveaza prin mediile de socializare pentru a ajunge la noi audiente (prin bannere sau postari);
  • Ruleaza campanii de sarbatori care includ postari pe blog si communicate de presa;
  • Realizeaza filmulete simple sau complexe despre promotii sau un anumit produs;
  • Promoveaza prin infografice


Exista nenumarate optiuni pentru promovare. Este practic imposibil sa le folosesti pe toate. Asa ca cea mai buna abordare este sa te limitezi la cele mai usor de realizat pentru tine. Dar asigura-te ca ofertele tale sunt bine promovate, adica ca au mesajul corect catre audienta dorita.

2. Serviciul clienti

Serviciul de clienti este unul dintre cele mai importante aspecte, si totusi adesea neluat in seama, pentru a avea succes in acest sezon de sarbatori. Este obligatoriu sa faci experienta cumpararii online de sarbatori cat mai placuta, oferindu-le beneficii in plus cum ar fi ambalare gratuita si inovatoare a cadourilor, surprize neasteptate din partea “casei” sau poate ai alte idei prin care poti sa-i impresionezi. Daca adaugi mici schimbari la serviciul tau standard de vanzare poti sa cuceresti clientii pentru totdeauna.

3. Loialitatea clientilor


E-Commerceul este afacerea in care se da si se ia; aici loialitatea este unul dintre cei mai importanti factori pe care se bazeaza conversia. Pentru a avea succes cu strategia ta de sezon de sarbatori, trebuie sa castigi loialitatea clientilor iar aceasta se poate realiza aratandu-le detalii clare ale schemelor tale.
Transport: Transportul necesita atentie speciala. Pentru orice magazin de e-Commerce , este esential sa aiba reguli clare de transport pentru a castiga loialitatea clientilor. Ofertele de transport gratuit in sezonul de sarbatori pot ajuta la atragerea de mai multi clienti. Regulile de retur: Acestea sunt ceea ce cauta clientii in sezonul de sarbatori. O perioada mai mare de retur poate fi un punct pozitiv care sa atraga atentia clientilor si sa le castige loialitatea.

Concluzie


Sper ca sfaturile mentionate mai sus te vor ajuta sa concepi o strategie eficienta de sarbatori pentru compania ta de e-Commerce si ca vor creste conversiile. Sezonul sarbatorilor bate la usa, asa ca pregateste-te sa faci tot ce poti pentru magazinul tau online.




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *