Cum ne prezentam la un targ expozitional

targ expozitionalAcum cateva saptamani am fost la targul de cosmetice de la Romexpo- Cosmetics Beauty Hair, editia 2010. Pentru ca sunt multe de povestit, nu vreau sa vorbesc despre acest targ de cosmetice ci despre felul in care ar fi normal sa ne prezentam la un targ, indiferent de profilul acestuia.

Vom discuta despre cum ne prezentam la un targ, de la pregatire, la personalul care ne reprezinta si aranjarea unui stand expozitional.

In primul rand, care este scopul unui targ expozitional ?

Scopul unui targ expozitional este acela de a prezenta produsele sau serviciile oferite de firma dvs. si de a creea parteneriate cu alte firme. Pe planul doi poate fi vanzarea acestor produse sau servicii direct la targ. Daca firma dvs. vinde produse, nu uitati de ordinea prioritatilor.

Carti de vizita, pliante si cataloage.

Cu doua saptamani inainte de prezentarea la targ trebuie sa ne ocupam putin de partea de imagine a firmei.
Avem nevoie de carti de vizita, pliante si/sau cataloage cu maxim 10 pagini. Sunt de preferat cartile de vizita si pliantele pentru ca nu ocupa mult spatiu si sunt usoare spre deosebire de cataloage. Trebuie sa ne gandim la confortul vizitatorului care cu siguranta va pleca de la targ cu multe materiale promotionale si nu dorim sa-l impovaram.

Prezentati sub o forma cat mai clara informatiile dvs. pe cartile de vizita si pliante. Cele mai importante informatii sunt:

  1. denumirea firmei
  2. adresa firmei
  3. adresa de e-mail
  4. site-ului web
  5. telefonul
  6. serviciile furnizate

In cazul in care treceti adresa site-ului web, acesta trebuie sa fie functional ! Va recomand sa nu folositi adrese de e-mail cu terminatia yahoo.com, hotmail.com, gmail.com… datorita faptului ca transmit un mesaj neprofesional iar majoritatea mesajelor ajung in folderul SPAM.

Grafica gratuita – carti de vizita, pliant, catalog.

grafica gratuita

Daca nu va permiteti un designer pentru a realiza carti de vizita, pliant, catalog – nu folositi grafica gratuita gasita pe internet.  Acest lucru va transmite un cu totul alt mesaj posibililor clienti iar dvs. nu vreti asta. Mai putin insemna mai bine. Un mesaj clar, corect si util pe o hartie colorata va poate aduce mai multe beneficii decat un element grafic gratuit folosit de toata lumea.

Personalul care ne reprezinta la stand.

Cel mai important este modul in care suntem reprezentati. La un stand trebuie sa se afle minim 3 persoane. In mod normal ar trebui sa aveti o persoana care se ocupa de distribuirea cartilor de vizita sau a pliantelor in fata standului. O alta persoana care cunoaste toate informatiile despre produsele sau serviciile dvs. si cealalta care poate vinde. Personalul nu trebuie sa fie prea insistent dar nici indiferent fata de cei care trec pragul standului.

Aranjarea unui stand expozitional.

stand expozitional

Cred ca toti am observat ca la fiecare targ exista cateva standuri unde nu se intampla nimic. Nu poti avea nici o impresie despre ele, sunt monotone si nu te cheama nimic in acel loc. Daca ati facut pasii deja explicati pana acum cu siguranta standul dvs. nu are cum sa intre in aceasta categorie. Mai aveti de facut un singur pas.  Nu trebuie sa investiti foarte mult pentru a face un stand expozitional interesat. Puneti in centrul atentiei produsele sau oferiti detalii despre serviciile dvs. pe diversi suporti. Se pot folosi retete: printuri de mari dimensiuni care sa imbrace interiorul standului, stative pe care se amplaseaza mici afise, vitrine cu produse si diverse obiecte decorative care creeaza o stare, etc. Cel mai important element din stand este sigla firmei sau sigla brandului promovat care trebuie sa fie cat mai vizibila.

Spor la expozitie !





Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *