Cum ne prezentam la un targ expozitional

Acum cateva saptamani am fost la targul de cosmetice de la Romexpo- Cosmetics Beauty Hair, editia 2010. Pentru ca sunt multe de povestit, nu vreau sa vorbesc despre acest targ de cosmetice ci despre felul in care ar fi normal sa ne prezentam la un targ, indiferent de profilul acestuia. Vom discuta despre cum ne prezentam la un targ, de la pregatire, la personalul care ne reprezinta si aranjarea unui stand expozitional.
In primul rand, care este scopul unui targ expozitional ?
Scopul unui targ expozitional este acela de a prezenta produsele sau serviciile oferite de firma dvs. si de a creea parteneriate cu alte firme. Pe planul doi poate fi vanzarea acestor produse sau servicii direct la targ. Daca firma dvs. vinde produse, nu uitati de ordinea prioritatilor.Carti de vizita, pliante si cataloage.
Cu doua saptamani inainte de prezentarea la targ trebuie sa ne ocupam putin de partea de imagine a firmei. Avem nevoie de carti de vizita, pliante si/sau cataloage cu maxim 10 pagini. Sunt de preferat cartile de vizita si pliantele pentru ca nu ocupa mult spatiu si sunt usoare spre deosebire de cataloage. Trebuie sa ne gandim la confortul vizitatorului care cu siguranta va pleca de la targ cu multe materiale promotionale si nu dorim sa-l impovaram.Prezentati sub o forma cat mai clara informatiile dvs. pe cartile de vizita si pliante. Cele mai importante informatii sunt:
- denumirea firmei
- adresa firmei
- adresa de e-mail
- site-ului web
- telefonul
- serviciile furnizate
Grafica gratuita – carti de vizita, pliant, catalog.

Personalul care ne reprezinta la stand.
Cel mai important este modul in care suntem reprezentati. La un stand trebuie sa se afle minim 3 persoane. In mod normal ar trebui sa aveti o persoana care se ocupa de distribuirea cartilor de vizita sau a pliantelor in fata standului. O alta persoana care cunoaste toate informatiile despre produsele sau serviciile dvs. si cealalta care poate vinde. Personalul nu trebuie sa fie prea insistent dar nici indiferent fata de cei care trec pragul standului.Aranjarea unui stand expozitional.


Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta si coaching de 30 de minute.
simona@artvisiona.ro +40721636921
Continutul afisat in siteul Artvisiona este inregistrat la ORDA si protejat de legea dreptului de autor, reglementat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Pentru detalii accesati Termeni si conditii | Politica de Confidentialitate (GDPR). Copyright © Artvisiona 2003 - 2021.