Cum aleg numele domeniului meu ?

Incercati sa alegeti un nume relevant pentru activitatea dvs. Numele trebuie sa fie cat mai scurt si usor de retinut. Daca numele firmei dvs este important si doriti sa va faceti cunoscuti prin intermediul lui, folositi-l.

Nu recomand sa se foloseasca nume mai lungi de 10 caractere, nume care sunt compuse cu cratima ( – ) sau underscore ( _ ) si nume complicate care se scriu intr-un fel dar se pronunta altfel.

Daca nu gasiti disponibil numele domeniului pe care il doriti, incercati sa-l articulati, sa-l folositi la plural sau sa promovati un produs sau serviciu care sta la baza companiei dvs mereu. Exemplul 1: Pentru site-ul meu mi-am dorit foarte mult artvision.com insa nu era disponibil si atunci am adaugat un A la sfarsit, astfel cuvantul a devenit feminin artvisiona.com si cred ca se potriveste perfect, nu ? Exemplul 2: Daca firma se numeste “Lapada” si vindeti fulare aveti in mare 4 posibilitati simple: www.lapada.ro , www.lapadafulare.ro , www.fulare.ro , www.fularelapada.ro

Ca sa verificati disponibilitatea unui domeniu, intrati aici


Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *