Cele 5 semne de credibilitate ale unui website

sah

Tuturor ni s-a intamplat. Cauti ceva cu Google si intri pe un website iar cand se incarca iti spui: “hmm… ceva e aiurea aici”. Si te intorci la motorul de cautare. Este intr-adevar ceva “aiurea” cu website-urile fara credibilitate, iar consumatorii le recunosc instinctiv. Dar de cele mai multe ori nu inteleg ce ii face sa treaca mai departe. Orice lucru bun incepe cu un plan. Iata cele 5 semne de credibilitate pe care trebuie sa le bifezi atunci cand vrei un website bun.



– Ii multumesc lui Gabriel Gurita pentru voiceover. –

1.Design bun si usor de folosit

Daca website-ul arata ca si cand ar veni dintr-o capsula a timpului din anii 1990, nu e de bine. Desi anii 90 nu par prea departe, pe internet poate parea acum un secol. Primele impresii pot dura o vesnicie online si daca impresia pe care si-o fac vizitatorii tai este una de design depasit si navigare chinuitoare: este clar. Vei pune oamenii pe fuga. Probabil chiar catre concurenta ta. Ai nevoie de un website curat in care informatia este usor de gasit.

2. Mentine publicitatea la minim

Daca sunt multe anunturi publicitare mesajul catre vizitator este “ punem mai mult pret pe clickurile pe care le dai pe anunturi, decat pe grija de a te informa”. Bannerele care promoveaza propriile produse si servicii sunt ok dar cu moderatie, deci trebuie utilizate dar mai putin.

3. Actualizeaza continutul permanent

Website-urile care nu au informatii noi, nici macar o data la 3 luni, spun vizitatorilor: “nu ne pasa de prezenta online”. Cu totii stim ca trebuie sa mentinem datele de contact actualizate dar la fel de importante sunt paginile “despre noi” sau cele de servicii. Iar daca vrei intr-adevar sa spui – “noi suntem in actualitate si stim despre ce vorbim”, incepe un blog si actualizeaza-l des. Blogurile fac minuni in asigurarea de credibilitate si sunt grozave pentru a aduce trafic din motoarele de cautare.

4. Transparenta. Arata cine esti cu ADEVARAT

Daca website-ul face sa se observe greu cine este in spatele cortinei, mesajul catre vizitatori este “suntem dubiosi”. Compania este condusa de oameni, nu-i asa ? Este bine sa dai o tenta umana prezentei tale online. Oamenii vor sa stie ca pot avea incredere in companie, adica in cei din culise, care pot fi trasi la raspundere daca Doamne fereste se intampla ceva.

Nu-i lasa sa-si imagineze la intamplare cum arata personalul din companie pentru ca nu vor ramane destul timp cat sa-si dea seama. Creeaza o pagina speciala “despre noi” cu oameni reali. De asemenea, asigura-te ca oamenii listati pot fi usor de contactat, deoarece acest lucru ii va linisti pe vizitatori si le va spune “suntem aici pentru voi”.

5. Declaratii usor de verificat

Daca compania are multe caracterizari, certificate, garantii si promisiuni , fara a oferi o cale de verificare a acuratetii sau valabilitatii acestora, mesajul catre vizitatori este de fapt “ spunem orice ca sa prindem un client “. Daca spui cat de grozava este compania ta – fi pregatit sa si dovedesti acest lucru. Daca exista certificari, arata link-ul catre compania de certificare. In business lauda te ajuta, deci mandreste-te cu articolele bune despre companie daca exista.

Acestia sunt cei mai importanti 5 factori care te ajuta sa transmiti incredere online. Tine minte aceste reguli, saleveaza-le daca e nevoie pentru ca un website fara credibilitate nu doar ca tine pe loc compania, dar pierde ocazii pentru noi angajamente.




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *