Ce este optimizarea pentru motoarele de cautare

- audit SEO
- cercetarea cuvintelor cheie si a concurentei pe cuvintele cheie alese
- analiza competitorilor directi
- optimizare on-site
- optimizare off-site
- creare continut si articole noi periodic
- marcaj social si retele sociale
- evaluare, monitorizare si intretinere
Foarte important : Trebuie sa stiti ca nu se poate garanta o anumita pozitie (oricare) intr-un motor de cautare sau a cresterii cu un anumit procent a vizitatorilor. Scopul in SEO este cresterea numarului de vizitatori, acest lucru fiind conditionat de popularitatea cuvintelor cheie alese.

Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta si coaching de 30 de minute.
simona@artvisiona.ro +40721636921
Continutul afisat in siteul Artvisiona este inregistrat la ORDA si protejat de legea dreptului de autor, reglementat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Pentru detalii accesati Termeni si conditii | Politica de Confidentialitate (GDPR). Copyright © Artvisiona 2003 - 2021.