Ce are mai bun produsul sau serviciul tau ?

freemanxp

De ce ar veni clientii la tine si nu la orice alt competitor care ofera aceleasi produse si servicii sau unele similare?

Acestea sunt cele mai importante intrebari pentru un website. Impreuna cu “care este audienta ta tinta ?”, acestea sunt printre cele mai importante intrebari la care un client trebuie sa se gandeasca si sa raspunda.

Sunt clienti care inteleg foarte bine acest lucru, dar de cele mai multe ori, tot ce pot scoate este faptul ca ei sunt “mai prietenosi” decat concurenta. In conditiile de piata competitiva si rezultate de cautari este esential sa fii in stare sa diferentiezi produsele si serviciile tale de celelalte. Si chiar si cei care inteleg perfect nu pot clarifica acest lucru pentru utilizatorii website-ului lor, ceea ce va trebui rezolvat.


Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *