Care sunt cei trei reprezentanti ai concurentei tale ?

De ce crezi ca sunt in concurenta cu site-ul tau ?

Imi place intrebarea aceasta mai mult pentru cea de-a doua parte. Este intotdeauna interesant sa vezi de ce cred oamenii ca o alta companie sau site este in concurenta cu ei. Foarte des, singurul motiv pentru care celalalt site apare la rezultatele de cautare pentru cuvintul cheie, tine de ceea ce vrea clientul !

Desi aceasta l-ar putea face concurenta ta, tot la fel de bine poate sa nu fie asa. S-ar putea sa insemne ca tintesti expresiile cheie gresite. Este de asemenea de ajutor sa te uiti la site-urile concurente, ca sa vezi cum sunt aranjate si daca au facut ceva in privinta SEO sau nu.


Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *