Campania Old Spice si Social Media.
Nu cred ca este cineva care sa nu fi vazut campania Old Spice de anul acesta. Succesul acestei campanii se datoreaza atat fizicului placut al lui Isaiah Mustafa dar si a implicarii sale directe in campaniile interactive sustinute pe Twitter, Facebook si Youtube. Mai exact, fanii ii adresau intrebari lui Isaiah Mustafa iar el le raspundea intr-un film video, asemanator cu cel din reclama initiala. Pentru ca Old Spice a reusit sa creeze un personaj atat de interesant, fanii au mers mai departe si au creat la randul lor filmulete pe Youtube – parodii sau interpretari ale reclamei initiale.
Campania Old Space este un exemplu foarte bun pentru a intelege cat de important este spatiul cybernetic si cum te poate ajuta Social Media in promovarea serviciilor sau a produselor.
Ce parere aveti despre aceasta campanie ?
Campania Old Space este un exemplu foarte bun pentru a intelege cat de important este spatiul cybernetic si cum te poate ajuta Social Media in promovarea serviciilor sau a produselor.
Ce parere aveti despre aceasta campanie ?

Articol scris de Simona-Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona, autoarea cartii BRAND.Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing. Primul ghid complet in limba romana despre branding si dezvoltatorul sistemului INCUBRAND, programul avansat de autocunoastere pentru afaceri.
Ai nevoie de ajutor? Inscrie-te la o sedinta gratuita de consultanta si coaching de 30 de minute.
simona@artvisiona.ro +40721636921
Continutul afisat in siteul Artvisiona este inregistrat la ORDA si protejat de legea dreptului de autor, reglementat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Pentru detalii accesati Termeni si conditii | Politica de Confidentialitate (GDPR). Copyright © Artvisiona 2003 - 2021.