Campania Noul Rom face valva

Cum sa faci valva la un produs care se vinde slabut in vreme de criza  ? Facem putina reclama negativa. Lumea se isterizeaza, se arata cu degetul si ghici ce se intampla ?! Brandul este pus in centrul atentiei. Reclamele au impact si nu poti sa nu ai reactie. Au realizat o intreaga campanie iar produsul cu steag american se afla deja la raft. Exista o forfota destul de mare in blogosfera romaneasca, oamenii scriu despre cat de nemultumiti sunt de acesta schimbare. Exista chiar si o pagina pe Facebook, numita: “Vrem Ciocolata ROM Autentic Inapoi”. Sunt curioasa cum vor reveni la forma veche a produsului, care cu siguranta se va intampla !





2 Comments

  1. Din punct de vedere teoretic, asa este. Insa in realitate lucrurile nu stau chiar asa. Eu sunt convinsa ca o sa le scada vanzarile treptat. Chiar daca au dorit sa starneasca o controversa si sa revalorizeze produsul, riscul asumat a fost prea mare. Si din acest motiv o sa si piarda multi consumatori fideli. Ce are campania asta oare atat de inteligent? Faptul ca jigneste consumatorii, ca mai apoi sa zica “stiti, a fost o gluma. noi am vrut sa bla bla” Aceasta campanie stupida nu starneste patriotismul, pur si simplu ne-am saturat noi de americani pana peste cap. lumea asta atata ii pupa in fund si ii admira de parca ar fi d-zeu pe pamant. daca ar fi fost nemtii in centrul atentiei, rusii sau bulgarii nu ne-am fi isterizat. Dar ne-am saturat de americani si “americanismeee”!

  2. Da, asa cred si eu, dar chestia cu americanii nu se pune. Gandeste-te ca aia nu au nicio vina pentru tampenia asta. In plus, as vrea sa vad reactia unui american la comentariile pe seama drapelului lor, postate de romani pe http://www.noulrom . Reactia violenta a pornit de la nesimtirea celui care a afirmat ca asa o vom putea manca oriunde in lume, cu mandrie. Deci daca avea pe ea Tricolorul, am fi fost jenati, rusinati, daca o consumam in alta tara.
    O asemenea afirmatie, in politica, ar duce la caderea guvernului si la ceva puscarie pentru ofensa adusa insemnelor nationale si statului roman. Nu-ti mai place ambalajul si vrei sa-l schimbi ? Fa-o profesional, tinand seama de target (na, ca am inceput si eu cu..).
    Eu am 50 de ani si cand eram copil era de vanzare, mult mai buna ca acum. Tot cu Tricolorul pe ea. Multe produse bune de atunci au disparut. Asta a ramas si nu cred ca ar vrea nimeni din “target” sa o vada scimbata in vreun fel !

Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>