Black friday Romania sau vinerea neagra

black

Denumirea de Black Friday a aparut in Philadelphia, definind aglomeratia generata de trecatori si traficul rutier din ziua care urmeaza dupa Ziua Recunostintei. Termenul a fost popularizat in 1961 si externalizat incepand cu 1975. Black Friday sau vinerea neagra defineste punctul in care retailerii incep sa faca profit cu adevarat.

Vinerea Neagra este ziua care urmeaza Zilei Recunostintei in Statele Unite, si care deschide sezonul de cumparaturi de Craciun. Deoarece Ziua Recunostintei este ultima zi de joi din noiembrie, Vinerea Neagra apare in fiecare an intre 23 si 29 noiembrie.

Pentru Romania, acesta este cel de-al doilea an consecutiv in care magazinele ofera reduceri substantiale de 30%, 40% sau 50% pentru cumparaturi online. Acest lucru poate ajuta economia de electrocasnice care a inregistrat o scadere masiva in trimiestrul trei in acest an. Dar reducerile nu sunt numai la electrocasnice.

Pe partea de grafica si promovare online, in general firme au pe site un ceas care indica orele care curg pana la inceperea ofertelor reduse, altele se bazeaza pe bannere expuse pe site-uri partenere sau pe Facebook.

Despre experienta online in vinerea neagra din 2012 va voi vorbi intr-un articol viitor.


Articol scris de Simona Gabriela Buzatu – Strategist de brand – fondatorul Artvisiona – studio de branding de la A-Z.

Intra in conversatie ! Poti participa activ la temele dezbatute pe blog. Lasa un comentariu la acest articol sau propune o tema despre care ti-ar placea sa citesti. Cele mai interesante vor fi dezvoltate in cadrul unui clip video.

Nu mai este suficient sa fii bun, trebuie sa fii unic !

Aici este locul unde gasesti totul despre branding, strategie, psihologie si ponturi care-ti lumineaza drumul catre succes.

Te mai asteptam !




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *