5 strategii grozave de a obtine linkuri adanci pentru paginile de produse e-Commerce

magazin virtualNu ar trebui sa fie dificil sau costisitor sa creezi link-uri adanci pentru paginile tale de produse. Rasplata pentru aceasta initiativa este semnificativa, asa ca ai grija sa incluzi aceste sfaturi in strategia ta de marketing si sa urmaresti cum creste venitul magazinului tau!Pagina de aterizare este cea mai populara pagina din site. Desi este in general usor de creat linkuri catre pagina de homepage, majoritatea magazinelor virtuale nu au destule linkuri de categorie si pagini de produse. Acest fapt poate afecta vanzarile, pentru ca in final paginile de produse sunt impulsul total pentru succesul unui magazin virtual.Desigur, majoritatea companiilor de e-commerce au deja linkuri intre ele, dar de obicei nu este suficient. Daca vrei ca magazinul virtual sa aiba rezultate bune, existenta linkurilor externe catre categorii si paginile de produse pot face o diferenta uriasa. Munca grea se face la inceput, dar apoi vanzarile vor da navala. Ca sa obtii backlink-uri solide la paginile tale de produse, iata cateva strategii pe care le poti incerca:
    • Sponsorizari – daca sponsorizezi un eveniment, un blog sau o miscare, ar fi o idee buna sa ceri webmasterilor sa puna un link catre categoria ta in loc de pagina home. De exemplu, daca sponsorizezi un eveniment de autografe pentru o carte, este ideal sa obtii linkuri catre “sectiunea de carti politiste” sau “sectiunea de sanatate si bunastare” din magazinul virtual existent.
    • Reviste de produse – acesta este in mod cert cel mai “natural” mod de a obtine linkuri catre pagina de produse in detaliu. Un benefiu in plus este acela ca poti folosi numele produsului ca text ancora, care poate fi util la SEO. Oamenii care citesc reviste de produse tind sa fie mai interesati de oferta. Un link aici poate aduce vanzari foarte repede.
    • Continut care atrage link-uri pe pagina de produse – multi oameni subestimeaza cat este de important sa educi clientii. Daca magazinul tau virtual vinde patuturi, de exemplu, poti plasa un articol despre modul de asamblare al patuturilor, sfaturi de siguranta si intretinere pe pagina de produse, pentru a atrage link-uri exterioare.
    • Ofera detalii mai bune decat alte site-uri – intr-o industrie competitiva, fara indoiala concurenta ta probabil ca a integrat deja continut care atrage linkuri catre paginile lor de produse. In acest caz, solutia este sa ii depasesti! Foloseste demonstratii video, grafice informative si rapoarte PDF pentru a face diferenta.
    • Pastreaza vechile linkuri – ai grija sa pastrezi active linkurile pentru paginile de produse vechi. 301 redirect catre un produs existent, te lasa sa pastrezi linkul pe care il ai deja. Aceasta ar trebui sa fie o strategie evidenta, dar departamentul de comercializare al firmei trebuie sa se coordoneze cu echipa de SEO pentru a mentine totul actualizat.




Comentariul tau

Your email address will not be published. Required fields are marked *